Blir nog att jag lägger mig tidigare i kväll, så säger jag jämt.

Hejsan finaste! Har inte hunnit att blogga något i dag, verkligen dåligt gjort. Jag var först i skolan till 14.00, trodde att jag skulle på samtal i dag hos min psykolog, men så var det inte bestämt, utan ska dit den 26e, åkte hem somnade nästan i bilen på vägen hem, är så himla trött efter skolan alltså! I dag blev jag klar med Matspjälkningssystemet som vi arbetar med. Jag blev först klar, haha. Men när jag väl börjar jobba så vill jag få det gjort, och så var det intressant, och det är det roligare att jobba. Logiskt va?
I dag på skolan efter lunchen så följde jag med min bästa vän till metropol där hon åt sin lunch. På vägen tillbaka till skolan, skolan ligger bredvid metropol, tar typ 30sekunder att gå dit, så när vi kom in på skolgården på baksidan så tänkte jag precis säga, det var länge sedan jag ramlade på rumpan, och poff, så låg jag där. Det gjorde ont. :'/ Men det är ingen fara, men jag tog i med händerna, så dom fick en smäll, inte kul, men dom svällde inte upp i allafall, om dom hade gjort det hade jag ju inte kunna göra nånting, inte skriva eller nåt, så det var tur.
I allafall, så när jag kom hem vid 14.30 ungefär, så var jag vrålhungrig! Ovanligt haha. Så jag åt middag 15.30 typ, sedan ringde min andra bästa vän och undrade om vi skulle hitta på nåt, så jag åkte till Erika och vi pratade, och hade trevligt. Åkte hem vid 19.30 ungefär, och då kurrade minsann magen igen, så det blev 2 mackor med smör och leverpastej, och några glas oboy... Och jag blir alltid så himla törstig på kvällen, så jag måste ju dricka 1 liter vatten på det också för att släcka törsten. Kommer att få spendera kvällen på toa i natt jag.
I morgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Börjar halv 9 och slutar 16.20, kul.... Långdag! Gud vad jobbigt. Kommer att komma hem jättesent. Kommer vara dödstrött också..
Ska nog lägga mig i tid för en gångsskull i natt, men så säger jag ju alltid, men det ska faktiskt bli ändring på det nu! Vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥






Kollade på Halv 8 Hos Mig medans jag fikade. Ovanligt det med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0