Slapp dag

Hejsan alla fina! Hur mår ni i dag? :) Jag mår bra, dock blev det ingen bloggning i går för att jag hade fullt upp hela dagen med saker att göra, och göra klart osv. Men ska börja blogga bättre nu! Har varit mycket med jobb och skola också.

I dag är det lördag, vilket innebär ledighet för min del, inget jobb ingenting. Utan jag kommer att vara hemma och slappa hela dagen tror jag. Tror inte jag ska vara med någon kompis ens, känner att jag behöver vila lite grann. :)
Sedan i kväll blir det nog tv, godis, och mys. Vad ska ni göra i dag? :)

Jag skulle vilja lägga upp typ som videoklipp på bloggen, men jag och bloggen vetni. Vi går inte hand i hand alltid..
Jag vet inte seriöst hur man gör så att man kan ladda upp videoklipp! Och jag har försökt att lära mig, vilket går åt skogen.. Aja, får försöka igeeen. Haha.. :D

KRAM ♥


Kommentarer
camilla

Haha jaaa dom e så bra :D o alla klipp med fråga bertil xD har du sett hans filmer? :)



ÅÅå vilka platser funderar ni på då?:) vi har också sagt lite förslag o de som ligger närmast e väl typ turkiet, grekland typ:P



Härligt med hemmadag, de behövs ibland speciellt efter din intensiva vecka :)

Jag har träffat en kompis, sett linda bengtzing o åkt bil :P

Nu blir de snart kvällsmat, bad och sen mys med choklad o tv :Dhar inhandlat en massa lysmelk:) va blir ditt lördags gottis?:)

pussar

2011-04-09 @ 16:40:44
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Haha ja dom är jättebra! Nej, fråga Bertil har jag nog inte sett faktiskt.. Eller de kan ju vara så att nät jag ser ett klipp med det så kommer jag i håg. :D



Okej! Ja, vi har faktiskt också pratat om de ställena! Och så har vi pratat om, Kroatien, och Frankrike, så vi får se om det blir av i år, eller nästa år. :) <3



Ja men precis! Det är alltid skönt att krypa upp i soffan med godis, och kolla på en bra film! Det är riktigt mysigt. ÅÅHH, lysmelk, love lysmelk!

Jag åt olika sorters choklad! Mumsilimums! Haha :)

Nämen vad kul! Vad hittade du och din kompis på för skoj? :) Linda Bengtzing, inte så ofta man ser henne, kul! :)



Vad ska du göra i morgon? :)



Pussar och Kramar <3<3

2011-04-09 @ 22:28:21
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0