Skolmöte nästa,

God eftermiddag! Skiner solen hos er med? Jag blir så glad när jag kollar ut genom fönstret att solen skiner! Så skönt. Blir på så bra humör då också. :)

Vad har ni för planer inför dagen? Jag ska ju på möte på skolan klockan 16, med min mentor och rektor. Ang praktiken, och val inför nästa år. Val som man ska göra för att kunna söka det man vill söka. Typ som att läsa matte b, eller att man väljer att ha historia, eller vad som helst. Så jag har sökt om att ha matte b, sedan ska jag välja något mer, men det har egentligen inte med min utbildning att göra. Matte b behöver man ha för att läsa vidare till sjuksköterska. Det är det enda man behöver, + allt det andra man redan läser då förstås. Så ja, det är det vi ska prata om. Så det kommer nog att gå bra. :)

I dag annars, så har jag inte gjort så mycket. Städat lite grann har jag gjort, och letat lite i lådor efter anteckinigar som jag hade nere i Mora. Jag skrev ju en hel del då, och har även gjort som en undersökning av skelettet hur gammalt det var när jag var 14, och då undrar man ju hur gammalt det kan vara nu eftersom att det har gått några år, och eftersom att jag blev så sjuk hösten 09, så borde det ju ha blivit äldre. Inte så kul att man har ont i leder och sådant.. Men man får göra det bästa av situationen, och det är ju därför jag är hos min sjukgymnast också, så det är bra. :)

Nu ska jag äta, men uppdaterar sedan! Hoppas ni får en bra dag!

KRAM ♥





En bild på en liten del av skolan.





Kommentarer
camilla

Näää o förkylningar kan vara så seega med :/ men hoppas på det bästa hihi :D



Blir de ngt pusslande? :)



Åå caramel kola glass lät gott :D jag älskar kola glass men e inte så förtjust i chokladglass:P



Jag fick också en finfin kväll igår :) idag har jag vart på sista mötet med kroppskännedomen och efteråt var jag och tre andra tjejer ute och åt thai mat :D mums :D

VAd har du gjort idag? :)



pussar i mängder<3

2011-04-13 @ 19:33:17
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja men visst! Vi får hålla tummar och tår för att du klarar dig undan förkylningen! :)



Jajamen! Jag har tagit fram ett 1000 bitars pussel nu, och pusslar för fullt, och det ger resultat! :D



Ja men visst! Hihi, det är så himla gott. Älskar mjukglass, och kulglass då förstås, gott! Nej, chokladglass, det beror på vad det är med, magnum tycker jag om, men inte om det bara är helt chokladigt eller vad man säger haha! :) Choklad älskar jag annars, men då på godis! :)



ÅÅHH vad kul det låter! :)

Hur känns det att det var sista mötet på kroppskännedomen? Känns det jobbigt att det var sista gången, eller känns det ok? :)

ÅHH gud vad smaskigt med thai mat!! :D



Jag var på mötet på skolan, och det gick jättebra, var lite nervös innan jag skulle dit, vet egentligen inte varför, men det gick ju alldeles utmärkt där. :)



Pussar och Kramar! <3<3



2011-04-13 @ 22:46:27
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0