Sjukgymnast + vackert väder!

Hej på er! Hur mår ni i dag? Jag mår alldeles utmärkt! Solen skiner, och jag mår bra helt allmänt. :)
Vaknade tidigt i dag, åkte in till skolan och hämtade hem lite arbetsuppgifter som jag ska arbeta med tills nästa vecka då vi kör i gång som vanligt igen. Sedan åkte jag hem, och har inte gjort så mycket mer sedan dess.

Haha, jag hjälpte faktiskt pappa att bygga en fågelholk, eller aa, bygga och bygga, jag slog i 2 spikar och sågade av en bräda! (Y) Duktig tjej! :)

Snart ska jag åka till sjukgymnasten, eller om någon timme. Känns som att klockan är mycket mer än vad den egentligen är, bara för att jag klev upp tidigt i dag.
Vad ska ni göra i dag? Skiner solen hos er också? Är så glad att våren är här! Det har varit en sån lång vinter alltså, trodde aldrig den skull ta slut faktiskt..

Nej, nu ska jag äta, men vi hörs senare!!

KRAM ♥





Kommentarer
camilla

Man blir så glad när solen är framme :D

Åå härligt med massage :D bollmassage e de med en sån där "taggboll" ?? jag har två sånna bollar hemma o älskar när mamma masserar mig :D har du haft problem med kroppskontakt ngn gång under sjukdomstiden?



Ja precis, men visst är de faktiskt härligt o se att föräldrar o vuxna inte alltid vet mest:P



Haha eller hur? :D älskar de klippen :P



Ja, jag vill också börja danskurs till hösten om jag får :D hae velat prova pardans, fast då måste man ju ha ngn o dansa med:P har du ngn kille förresten? :)



Jag har inte heller några planer direkt, läxhjälp imorn, kroppskännedom + träffa kompis på onsdag, fredag myskväll med ett par vänner o lördag träffa en kompis :D annars e dagarna rätt händelselösa :/



Ha en fortsatt bra dag :D



Pussar<3<3

2011-04-11 @ 13:35:16
URL: http://resanupp.devote.se
Jennie

Hej! :D

Sv.

JAA, jätteskönt verkligen! 16 grader i skuggan just nu här!! Skulle dock mulna på till em. eftersom det troligen skulle regna imorn.. :( Jag som fortf. inte köpt paraply :P

Mår bra! Har jobbat halvdag idag och äter lunch nu och ska iväg till Tjejzonen kl 17. Blir skönt, som vanligt att bara sitta o prata o prata, haha!

Imorn jobbar jag först som vanligt på morgonen, sen ska jag äta lunch med min mormor innan jag ska iväg och jobba på nästa jobb. Hoppas din dag blivit bra och att det va bra hos sjukgymnasten. va gör du där förresten?

KRAMAR

2011-04-11 @ 14:01:33
URL: http://www.misshart.blogspot.com
viktoria

Jag förstår det :) Hon är helt underbar!

Jag kom ihåg att jag hellre gick till henne och pratade än till min psykolog/kurator, bara för att man fick sådan feedback av henne :)!



Hoppas du har en bra dag!

KRAM!

2011-04-11 @ 16:34:34
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja men visst blir man! Solen gör mig alltid glad! :)

Ja det är så himla skönt! Jajamen, det är en sån där "taggboll" jag har 1 liten hemma, en grön, men jag brukar få bli rullad med en rosa stor boll vilket är jätteskönt! :)

Jag hade jobbigt med kroppskontakt under min sjukdomstid, men inte nu längre :)



Haha ja! Knäpper de vuxna lite på näsan, haha, faktiskt kul att se att barnen kan!



Ja! Det skulle verkligen vara jättekul att dansa! Jag vill också dansa pardans! :) Jag har ingen kille, men kanske att det blir snart, Har du någon kille? :)



Nej, och det kan faktiskt vara skönt också att inte ha en massa saker planerade, men jag tycker också att de är rätt tråkigt på dagarna. Jag gör inte heller så mycket, vilket är skönt, men ändå långtråkigt i längden, men på måndag börjar ju skolan på riktigt igen, så då blir de full rulle igen! :)



Mysigt att träffa vänner och bara umgås! :)



Tack! Hoppas du får en underbar kväll, och dag i morgon!



Pussar och Kramar! <3<3



2011-04-11 @ 22:23:20
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: Ja det är verkligen skönt när solen skiner! Blir alltid på glatt humör då. :)

Nej, regn, det är så trååååkigt! Jag har inte heller nåt paraply. Eller vi har typ 2 st, men det ena är sönder, och de andra har jag ingen aning om vart det är nånstans, haha lyckat! :D



Vad bra att du mår bra! Det glädjer mig! :)

Vad skönt att få komma till tjej-zonen och prata! Det låter så mysigt och trevligt där! :)



Okej! Mysigt att äta lunch med mormor! :)

Tack! :) Hos sjukgymnasten pratar vi en hel del om min förbättring, att jag är frisk osv, också pratar vi mycket om skolan, praktiken mm, och så brukar jag få massage av henne, både med händerna, och med en taggboll. Taggbollen var en stor hjälp till mig när jag var sjuk. Hon liksom rullar den över hela kroppen så att man känner vart man börjar och slutar, vilket är jättebra, jag får bollmassage nu för att jag tycker att det är så skönt, nu är det bara därför! :)

Och hon är en stor del till att jag blev frisk, och M.H.E! :)



Kramar! <3<3

2011-04-11 @ 22:35:55
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Ja det är hon verkligen. Hon är en stor hjälp till att jag blivit frisk, och M.H.E. :)



Ja!! Men så kände jag också! :) Min psykolog som jag hade, ritade bara en massa ångestkurvor, och frågade hur stor min ångest var när den var som värst, och då berättade jag ju det såklart, och då ritade hon upp nånting på tavlan och sa att, den kommer sakta men säkert att gå ner sedan, och då försvinner ångesten. Aha, okej, det blir man ju hjälpt av! Vad är det jag ska göra när jag HAR ångest liksom.. Så den hjälpen fick jag av Eva! Hon var verkligen ett bra stöd! :)



Tack så mycket! :) Hoppas du också får en bra dag!



Kramar i massor! <3<3

2011-04-11 @ 22:41:01
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0