Läggdags

Hejsan alla fina. Hur mår ni i dag? Jag mår bra. Har dock inte gjort mycket alls denna helg, men det är skönt det med. Har ni hittat på något skojsigt? :)

I morgon är det måndag, och jag ska till skolan 8.30, ska hämta hem lite skoluppgifter jag ska arbeta med. Jag har slutat på äldreboendet nu. Det var ett beslut som jag själv tog, det var 1 vecka kvar av praktiken, men jag kände att nu har jag varit där ett tag, och jag kände att jag vill jobba med lite uppgifter från skolan. Det var ändå inget specielt vi skulle göra sista veckan. Så i morgon är det jag och pappa som far in till skolan och hämtar uppgifter som jag ska göra till nästa vecka då skolan börjar på riktigt igen. Det är liksom ingen mening att jag är i skolan den här veckan när alla andra är ute på sina praktikplatser. Så det blir hemma arbete för mig, vilket jag tycker verkar bra.

Sedan i morgon ska jag till sjukgymnasten faktiskt! Var längesedan jag träffade henne nu, så det ska bli trevligt! Kommer nog att prata en hel del om just praktiken, skolan, och livet, så det känns kanon! Vad har ni för planer inför i morgon?

Annars har min helg varit skön, och avslappnande. Såna helger behövs också! Varit hemma med familjen, och bara haft det trevligt. Hoppas ni också har haft en bra helg! :)

Ska försöka komma i håg att ta med kameran i morgon också så att jag kan fotografera lite grann. Var längesedan sist nu!

Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag kommer upp i morgon. Skulle ju se bra ut att försova sig...

KRAM ♥



Vet inte varför jag valde just den här bilden men, jag tyckte den var söt på något vis, haha.,.. Stackars myra förresten... :/ <3


Kommentarer
viktoria

Hoppas det går bra hos sjukgymnasten imorgon! När jag gick på bup så hade jag Eva sigerud som sjukgymnast. Vem har du :)?

KRAM på dig!

2011-04-10 @ 23:46:14
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
camilla

ÅÅ hoppas du får de bra hos sjukgymnasten :D va brukar du göra där?



Haha inte jag heller:P dagens 5 e klassare måste vara smartare nu än när jag gick i 5 an xD



Jaaa gör det :D va tyckte du? haha



Näär var ingen jag kände som dnasade men har velat se sånna tävlingar länge eftersom jag själv hade velat börja med det haha :) o nu när de va en här där jag bor tänkte jag varför inte :)

Låter som du hade en kanonmysig helg :D



Har du många planer inför veckan? :D

kram o puss <3

2011-04-11 @ 08:47:59
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Tack! Ja, det ska bli skönt att få komma dit och prata lite grann. Hon är så bra att prata med! :)



Nej men är det sant!! jag har också Eva Sigerud! :)

Hon är verkligen bra att prata med, får en alltid på bra humör också! :) <3



Hoppas du får en underbar dag i dag!

Hur mår du idag? :)



Kramar! <3

2011-04-11 @ 12:01:25
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Tack! :) Vi brukar prata för det mesta om hur det är med allt, nu kommer det nog bli mycket prat om praktiken, skolan, och så, och så brukar jag få massage, så det kommer att bli skönt :) Brukar även få bollmassage, jag fick mycket det när jag var sjuk, för att känna var kroppen börjar och slutar, men har även fortsatt med det nu, för jag tycker att det är så skööönt! :)



Haha jaa! Jag kunde inte sådär mycket i 5an liksom, till och med de vuxna kan ju inte allt, utan måste ta hjälp av barnen, :D



Haha jag tyckte det var jättebra! Satt och skratta och log både inombords, och utåt, haha :)



Okej! Ja, men det är alltid kul att kolla på dans. Jag har ju också velat börja dansa, få se om jag kanske börjar i någon danskurs till hösten, kanske att jag gör det, skulle var väldigt kul. :)



I veckan ska jag nog inte göra så mycket. Kommer att jobba en del med arbetsuppgifter från skolan, och på onsdag ska jag på möte på skolan, sedan har jag nog inget speciellt, ta dagen som den kommer :)

Har du några planer inför veckan? :)



Puss och Kram! <3<3

2011-04-11 @ 12:09:51
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0