FIlmkväll hela veckan! + Författare?

Tjoho! Ja, som rubriken låter, så förstår ni nog vad jag har gjort den senaste veckan. Spenderat timmarna framför tvn, och skrattat. Såg just en film jag fick av min bror på min födelsedag förra året med Robert Gustafsson, det är någon film som han har gjort typ som handlar om allt han gjort under sina år som komiker, väldigt kul att kolla på, och emellanåt blir det "Solsidan"

Åt skrovmål till middag, och smakade även lite kinamat av bror min, gudars vad gott det var! Sedan var jag proppmätt, och lite senare åt jag godis och kvällsfika.

I morgon kanske jag ska vara med en kompis, men får se. Känner mig inte bra med förkylningen alls. Det går upp och ner hela tiden, och just nu är det inte bra alls. Så jag får se om jag orkar med det i morgon, annars blir det väl som vanligt, film, och vila.

Vad har ni gjort i dag? Ska ni göra något kul i morgon?
Jag har lust att göra en massa saker, men har ingen ork till det. Vilket är väldigt tråkigt.

Jag har förresten funderat på att göra en bok om min "historia" skriva om hur det var när jag var liten, innan jag blev sjuk, när jag var sjuk, hur det är nu, vad jag vill med framtiden, osv. Så jag håller på att skissa lite på det!

KRAM ♥




Kommer nog att spendera några timmar vid datorn innan jag lägger mig, och påbörja min "bok"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0