:)

Livet är inte de dagar som gått,
utan de dagar man minns.





Kommentarer
camilla

ÅÅ den lät ra den boken, finns den på biblitoek o låna tror du? de e så underbart o läsa om sånna som faktiskt blivit helt friska :D



Åå låter härligt :) jag ska till sjukgymnasten idag :) vet inte alls vad vi ska göra haha^^



Min syster e yngre än mig :D har bara en lillasyster :D du?



Igår var jag på läxhjälp o sen var jag o såg på när syrran o mina vänner tränade :D vad gjorde du förutom besöket hos sjukgymnasten?



Pussar sötnos<3

2011-04-27 @ 08:03:43
URL: http://resanupp.devote.se
aww

japp jag har redan haft lov :(



ah mys ! kram

2011-04-27 @ 21:55:33
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja den är verkligen jättebra!! :) Jag har ingen aning faktiskt om den finns på bibliotek. Men den borde ju göra det!! Jag tror nog det! :)

Ja men visst! Jätteroligt att se och lära av hur dom klarat det osv, samt att jag har också träffat vissa av dom i verkligheten, så det känns kul! :)



Hihi okej! Älskar att hälsa på hos sjukgymnasten. Hon är så bra att prata med! Nästan som en psykolog!! :)



Okej! :) Jag har alltid velat ha småsyskon. Jag har 1 storebror :P



Okej! Låter som en mysig dag :)

Jag var hemma i går och fixade lite grann, satt ute i solen, och bara njöt! :) I morgon kanske det blir en sväng till stan. Brukar åka dit och kika någon dag i veckan, men var typ 1 vecka sedan jag var där sist, så det kanske har kommit in något nytt :)



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-04-27 @ 21:56:53
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv aww: Okej :/ Snart är mitt lov också slut :( Börjar på måndag igen, :/



Hur mår du i dag? :)



Kramar! <3<3

2011-04-27 @ 22:35:12
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

Har du träffat vissa från boken i verkligheten? hur kändes det?



Okey haha:P jag har velat ha en storasyster typ xD



Bor du långt ifrån stan?:) jag brukar också kolla typ en gång i veckan men de får aldrig in nya saker tycker jag haha :P hoppas du har någon shoppingtur då :D



Pussar i massor

2011-04-28 @ 07:33:33
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja jag träffade några som varit med i boken när dom hade sin uppföljningsvecka, det var nog andra veckan jag var där, så vi träffades och pratade. Det kändes jättebra!! :)



Haha! Ja, det brukar nog vara så att när man har en lillasyster eller lillebror så vill man hellre ha ett äldre syskon och tvärt om :P



Nej inte så jättelångt, kanske 1 mil, eller ja, det kanske är en bit ändå, men det tar typ en kvart med bilen, så man står ut! :D



Vad har du gjort i dag ? :)



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-04-28 @ 21:52:41
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0