:)

Ta vara på ditt liv,
för nu är det din stund på jorden.







Kommentarer
camilla

haha joo jag älskar att bada typ om jag e tomlands då badar jag hela tiden :D hatar att sola typ :P men hemma e de nästan Alltid kallt ju:P sen e jag så rädd för allt som finns i vattnet typ maneter, fiskar, HAJAR :P



åå okey haha :) men de e som med julmat man tröttnar efter typ 2 dagar ^^



Igår var jag hos mormor och morfar innan jag och min syster åkte o handlade skor :D

sen efter det lev det syster mys hela kvällen med en massa godis och tv :D mysigt! hur hade du det igrå?

Vad händder idag?



Pussisar på dig<3

2011-04-24 @ 07:27:51
URL: http://resanupp.devote.se
t h a i p i n n e n ♥

jätte fin bild :D



Förresten skulle du kunna hjälpa mig att vinna den här tävlingen

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny, jag leder , men inte med så

många röster längre så det skulle betyda jätte mkt om du la ner 2

sekunder på mi goch rösta ! självklart får du en länkning som tack !:)

2011-04-24 @ 15:49:01
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja men visst! Det är alltid skönast att bada utomlands! Det är som du säger, i Sverige är det ju inte den där hettan, och det är ju lite tråkigt, man hoppar ju hellre i vattnet när det är stekande sol, istället för när det blåser kallt! Jag är också rädd för det som finns i vattnet! Jag försöker alltid att kolla mig för, ibland går det, ibland inte haha! :)



Haha ja precis! Så därför äter vi det inte så många dagar, så i dag åt vi "vanlig" mat, jag åt hamburgare haha :)



Mysigt!! :) Hittade du några fina skor då? :)

ÅÅHH vad myyyysigt! Jag tog det lugnt hemma med familjen, tv, och godis såklart!! Sedan hade vi främmande i dag, och åt med dom, sedan har jag bara tagit det lugnt. Satt ute i solen ett litet tag på eftermiddagen! Skönt. :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-24 @ 22:02:48
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Thaipinnen <3: Tack så mycket!! :)

Absolut kan jag göra det!! :)



Kramar! <3

2011-04-24 @ 22:05:04
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0