1 april i dag. Har ni blivit lurade, eller har ni lurat någon själv?

Tjosan! Hur är det med er denna kväll? Med mig är det sådär, det går upp och ner med förkylning, men annars är det kanon. I dag är det ju 1 april vilket innebär att min bror fyller 19 i dag. Och nej, det är inget aprilskämt även om man kan tro det.. Har ni lurat någon i dag, eller har ni själv blivit lurade? Jag blev lite smålurad i dag. Det var något på tvn om att dom höll på att uppfinna typ en tablett, som om man lägger den i ett glas med vatten, så får man färdig öl liksom. Och jag mitt nötskal trodde ju på det... Haha, jaja, men jag har varit på helspänn hela dagen och kollat så att ingen har "lurat" mig, och nu på kvällskvisten åkte jag dit, haha, sånt som händer! :P

I dag har jag firat min bror som sagt som fyller år, ätit gott, skrattat, och bara njutit av dagen så gott jag kunnat med förkylningen.. Alltså nu börjar jag fundera på vad det är för fel på mig!? Jag har ju varit sjuk i över 1 vecka! Och det känns lite småskumt, kanske att jag måste till doktorn, ( igen ) och kolla vad det kan vara. Jag kanke måste hämta ut antibiotika? Hjälp.. Nej men det måste vara bättre till i morgon. Annars blir jag galen. Jag vill ju kunna gå utanför dörren utan att behöva drabbas av att inte kunna andas. Det är inte roligt..

Hoppas ni har haft en bra dag! Jag har haft en hyfsat bra dag ändå! :)
Vad har ni för planer inför helgen?

KRAM ♥




I går kväll av någon konstig anledning fick jag lust att kolla på idol, haha, mycket konstigt man kan få för sig när man är övertrött...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0