Nämen tjena, hejdu

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering. Måste skärpa mig på den biten. Men jag har inte varit hemma på hela helgen. I Fredags så kom min bästavän Erika ner till mig vid 19.oo tiden och var med mig till klockan 21.30 ungefär. Hon åkte hem, jag gick och la mig rätt tidigt. Eller.. Hm.. Det gjorde jag inte.... la mig halv 1, men var med Bror och pratade om allt möjligt och skrattade en hel del. I går Lördag så åt jag frukost, lunch, och sedan bar det av till Erika. Kom dit vid 12.30 kanske. Var med hon till 16.00, åkte till Stan med Mamma och Bror min följde med. Mamma åkte hem, jag,Erika, och broder var med och vi käkade på Donken, och kollade på kläder, köpte 3 leggings, och 1 tröja. Jag var duktig jag, gjorde av med 700 kronor. Ojsan. Men vad tusan. Jag hittade ju jättefina kläder! Hihihi. Ska nog ha något plagg i morgon på skolan. Får se om jag orkar göra mig fin i morgon, på en måndag liksom... Sov hos Erika i natt och la oss typ hav 3. Vaknade 11 i morse och åt frukost/lunch, Toast. Mumma. Gick ut och knäppte kort på mig i skogen och hade det kul. La upp dom på facebook. Jag brukar inte lägga upp så mycket bilder, men nu gjorde jag det. Hehehehe. Åkte hem och åt, tog en promenad, åkte tillbaka till Erika, och nu kom jag hem för ungefär 1 timme sedan, har nyss tvättat håret och bestämt träff med kontaktpersonen i morgon. Ska bli kul. Hörs!
Kram <3


Kommentarer
Rubenmichelle

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 07:52:06
URL: http://rubenmichelle.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0