Torra läppar

Hejsan mina söta vänner! Hur är det med er? Bra hoppas jag! Med mig är det.. Sådär. Har lite Ångest, och det är inte kul. Särskilt inte när man snart ska gå och lägga sig... Men det går nog det med.
Var på möte i dag på Sjukhuset med Mamma och Pappa. Det gick, bra.. Vi pratade om det vanliga, men jag tycker att det nästan bara blir mest en massa prat och inget mer. Det blir ingen förbättring i mitt beteende. Angående ätandet. Jag äter ju, absolut. Men på fel sätt. Alltså det blir fel under hela dagen, och jag sparar mig, och ööööh. Men i dag så åt jag en riktig portion lunch på skolan i allafall med förrätt, varmrätt, och efterrätt. Och ja, jag fick Ångest efteråt, men sket i det. Åkte sedan som sagt till Sjukhuset, sedan hem och åt middag, och sedan nu så mackor och oboy... Är så jävla förbannad på mih själv! FAN! Men jaja, helvete också.
I morgon så ska jag till tandläkaren 08.30, så jag kommer att komma senare till skolan, och sedan 14.30 så ska jag ha samtal med min handledare, min ena, om skolan och sånt. Det kommer nog att gå jättebra det. Får vi hoppas... Hur har er dag varit?
Och nu när det är så jävla kallt så spricker ju läpparna sönder och blir röda och svider. Fy fan vad jobbigt. Och inte bara läpparna som får lida, utan även hela kroppen! Fy fan för antarktiskyla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0