Frågelista

Namn: Kajsa-Stina.

Födelsedag: 3 Juni 1994.

Ögonfärg: Blå.

Sko-stlk: 40.

Är dina föräldrar skilda: Nej, som tur är.

Skor idag: Svarta Converse typ, är det Converse? Eh, jag tror det.

Mål för det här året: Klara skolan, men det gör jag, det vet jag, kom inte på något annat svar.

Mest använda fras på msn: Haha ja.

Det första du tänker på när du vaknar: Vad är klockan?


När går du och lägger dig: Olika, när det är skola är det mellan 22.30 - 23.00. Även att jag skriver 00 efter >.<

Mest saknade minne: Vet inte riktigt, det är nog många det...

Du?

Sjunger bra: Ja alla jag sjunger för tycker det, och jag själv tycker att jag sjunger ganska bra.

Tycker att du är attraktiv: Det kan jag inte påstå.

Gillar åska: Nej, vem fan gör det?

Spelar något instrument: Nej, men har gjort...

Äger en iPod: Nej, tyvärr inte.


Går till kyrkan:
Nej.

Sover med gosedjur: Haha, det ska vi inte prata om... Nej men jag har en liten kattjävel nere i fotändan...

För dagbok: Ibland, när jag var sjuk gjorde jag det varje dag, men nu, ibland.

Dansar i regn: Haha har väl hänt.

Senast du:


Skrattade: I dag.

Grät: Det kommer jag inte i håg.


Filmen du såg: I helgen.


Tuggade tuggumi:
I dag. Jag gör det varje dag, jag och tuggummi är som gjorde för varandra.

Drog ett skämt:
Förra veckan tro jag.

Sång du sjöng:
Sir Duke - Stevie Wonder,
Har aldrig sjöngt den tror jag...

Sjunger i duschen:
Jajamensan, Idol here i come!


Kommer överens med dina föräldrar:
Ja,  


Dushar dagligen:
Mja.

Svär:
Every day.


Dina bästa kännetecken:
Vet inte.


Din svaghet: Hm...


Dina rädslor:
Spindlar, mörker,


Kär?
Ja, jag tror det...


Hårfärg:
Brunt. Eller typ mellanblond.

Längd:
1.69.

Höger/Vänsterhänt:
Höjre!

Värsta vana:
Det ver jag dock inte dårå...

Stjärntecken:
Tvilling.


Hemstad: Ja, vad kan det vara?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0