Yoga

Hejsan! Vaknade med lite irriterad känsla, men släppte efter jag hade klivit upp. Kollade på klockan och ville bara somna om. Klev upp och fixade till mig och åt frukost. For i väg till skolan och hade Vård och Omsorgsarbete första lektionen. Vi fick berätta om hur det har varit på våran praktikplats. Det var kul. Sedan i slutet av perioden tänkte jag säga haha. Så kom skolsköterskan in och ville prata med mig och min kompis. Det var om gymnastiken. Vi traskade in till hon under den korta rasten, eller ja, 20 minuter. Vi klev in och hon frågade oss hur vi tyckte det hade varit på praktiken och bla,bla,bla. Sedan berättade hon att det inte bli någon idrott för oss i morgon. YES! Tänkte jag. Okej, träna vill jag väl göra lite ibland, har inte gjort det på sååååååååååååå länge. Och vi MÅSTE ha betyg i idrott, annars får vi inte ut betyget.... Så det suger riktigt hårt! Men i allafall, så har våran gymnastiklärare opererat om axeln, så han trodde han skulle vara tillbaka i morgon, men inte då. Men jag är glad att jag slipper haha. Så vi får vänta till veckan efter lovet eller om det var veckan före lovet tror jag. Hihihihi. Nice. Dagen rullade på och klockan blev 14.45 och jag skulle åka till sjukgymnasten. Det gick bra, pratade om praktiken återigen, tjatigt... Men det är kul att berätta. Gjorde några övningar, och fick bollmassage. Åkte hem och åt middag. Mumma. Gick till min kompis Elin för vi tänke testa på att träna Yoga. Ja, hör och häpna. Vi åkte dit vid 19 tiden, det började 19.15 för att var exakt. Och FY FAN vad jobbigt det var! Det trodde jag inte om Yoga. :o Eller jag trodde väl inte att det var en dans på rosor, men vad fan vad röd i fejjan jag blev, okej, det var inte bara jag som blev det men ändå, kanske berodde det på att jag hade, mjukisbyxor, strumpor, linne, t-shirt, och kofta. EH jaaa! Det hade jag på mig. Omg. Allafall det gick prima! Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Hörs!
Kram <3








     Bilden är arrangerad. Det är inte jag som har knäppt den hahaha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0