Ångest

Jag har en sån jävla kukfitt ångest så man blir mörkrädd. Det har lugnat ner sig lite grann nu, men inte helt. Gud vad onödigt utav mig! Jag är redan överviktig och det vet jag. Varför ska jag då fortsätta att frossa i mig en massa onödiga mackor för? Jag blir så jävla trött och less på mig själv att jag vill spy. Jag vill spy upp allt jävla skit jag ätit i dag, bara spola tillbaka tiden och stoppa mig själv. Men det går ju inte... ÅHHHHH! Jag orkar inte med mitt jävla frosseri. Har inte varit helt ärlig med det jag brukar äta faktiskt. Jag brukar äta en hel jävla del som jag inte säger i bloggen för att jag skäms så fruktansvärt. Mina ögon svider utav mina gråtattacker. Jag har en sådan ÅNGEST att jag vill döööö..... Knäppte kort på min kropp alldeles nyss... Hm... BUHU. Jag orkar inte se fanskapet! Urk,blä,tvi,fy åt helvete. Jag är så jävla missnöjd med mig själv att det gör ont i själen, nu låter det väl som att jag är jätte anorektisk, men då kan jag säga med en gång att så är inte fallet. Jag har bara en sådan jävla rådamp ångest över vad jag ätit i dag. FY FAAAAN! Jag är så jävla missnöjd med mig själv just nu att jag vet inte vad jag ska ta mig till. JAg vill ha hjällllp. Jag orkar inte med att må dåligt över att jag överäter. Det är inte kul. Det är en skam och förjväligt. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0