SOMMARKLÄDER

Hallå! Här kommer det ett litet inlägg lite sådär halv spontant! Hoppas ni mår bra, det gör jag!
Nu märks det verkligen att det håller på att bli sommar! Det har varit sol flera dagar och när man kommer ut så känner man verkligen sommarvärmen! Längtar så till det är sommar på riktigt, i juni och framöver! Fyller år om exakt en månad idag, 18 år, ojojojojojoj, men det blir bra, då blir man myndig och får köpa alkohol lagligt, om jag ska vara ärlig så är jag inte direkt en sån person som tycker det är så underhållande att dricka, visst kan det vara trevligt när man sitter med kompisar och dricker lite grann och umgås, men inte så att det blir varje helg, nej usch och fy. Det är rena rama giftet för kroppen egentligen, så undvik det.. Men ibland då och då kan det vara trevligt som sagt, aja skit samma!
Ska ner till birsta i morgon med Mamma och kolla på lite kläder och smink, behöver köpas lite sånt. Sedan ska vi in till Pappa och sedan får vi se vad vi hittar på! Ska eventuellt träffa M på lördag, vi får se hur det blir med det.
Vad ska ni göra i helgen? PUSS ♥
Grattis till min kusin Maja som fyller 20 idag!


 Vill verkligen ha en gul klänning faktiskt, tycker att det ser somrigt ut, men tycker att klänningen på denna bilden kunde sett lite annorlunda ut, men det är det jag är ute efter iallafall. Vilken tycker ni är finast?


Kommentarer
Diana

ojoj, fyller u 23maj? 3 dagar före mig isf ;) du kan ju alltid köpa en trisslott ^^



hmm.. tycker nog den blåa eller den längst till vänster är finast :) iaf själva modellen på klänningen.



sv: ja, jag vill oxå testa den! :) verkar jättegod ju! :D



upp o ner - som vanligt! har fått en ny psykolog och hon känns jättebra så det är skönt iaf :)

känner mig gladare ibland, har panik ibland osv..



i helgen är det nån aktivitet med kyrkan på lördag eftermiddag, på söndag ska jag plugga (försöka iaf)

hur ser din helg ut? :)



puss och kram!! <3

2012-05-03 @ 23:57:07
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
camilla

heej:D

skoj att fylla 18 snart hihi :) har du planerat ngt inför födelsedagen?:)



tycker också gula klänningar e toksnygga:D hoppas du hittar ngt fint idag:)



åå vet inte vad de kan vara med benet :/är dock inte träningsvärk så mtk vet jag hehe :) har aldrig haft ont på de här sättet förut :/



underbart gott med mjukglass:D här är de dock lite sämre väder idag:/



Jag mår kanonbra:D hur mår du?

i helgen har jag inget planerat, hoppas på jobb haha:) men ska på konfirmation:) va ska du göra?

var har din pappa varit?:)



jag höll på pernilla wahlgrenmen nu vet jag inte:P du då?:D

massa kramar och pussar:D

2012-05-04 @ 09:16:46
URL: http://resanupp.devote.se
Patricia♡

Så kul att fylla 18:) Det var längesedan jag själv gjorde det nu^^.



Förstår att det måste ha varit en jobbig tid för din när din pappa varit sjuk, men skönt att han är bättre nu och får komma hem.



Jag är okej, vissa dagar bättre vissa sämre, men det är överlevnadsbart i alla fall:)

Kramar

2012-05-04 @ 09:50:50
URL: http://patriciac.blogg.se/
Victoria

Älskar den gula! :)

2012-05-04 @ 13:17:59
URL: http://www.vickkitas.blogspot.com
Elin

Dom två till vänster är jätte fina! :)

2012-05-04 @ 16:55:01
URL: http://elinmargaretas.devote.se
Angelica

Snyyyyygggt!

2012-05-04 @ 21:30:09
URL: http://wildheart.blogg.se/
Tove

sv - så kul att höra! :) det är bara bra med mig, och ni i helgen har jag konfirmerat mig! vad har du gjort då? :) kramis

2012-05-06 @ 20:19:59
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Kashma Izat

Den gula tänkte jag beställa!! :D



har du några planer inför helgen? Kram

2012-05-25 @ 15:41:42
URL: http://kashmaizat.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0