Resenär

Hej! Ja jag tänkte berätta lite om Skåneresan nu tänkte jag! Först åkte vi ner till min moster i Skåne och var där i ett par dagar innan vi åkte ner till hennes dotter i Malmö och hälsade på henne och hennes familj. Sedan var vi omkring lite var stans i Skåne och hälsade på massor av folk. Åkte sedan ner till Tyskland och sov på två olika hotell, kollade ett ställe i Harz? Ett berg med utsikt och massa affärer att handla saker i, man kunde även äta där på lite olika ställen men vi åt när vi kom tillbaka till hotellet haha! Sedan var vi omkring och tittade lite i Uelzen på staden och bara hade det bra! Var dock rätt mörbultad efter resan måste jag säga! Förså åka ungefär 100 mil ner ok inte riktigt men iallafall och sedan åka flera mil till Tyskland.. Det var roligt men jag var rätt less på bilåkning då kan jag meddela. Sedan när vi kom hem till Sverige igen hade jag ingen lust att åka omkring mer så vi var hemma hos min moster i en dag och tog det lugnt, och sedan åkte vi hem dagen efter. Så det var en bra resa men det var skönt att komma hem efter allt också. Så det var resan lite kort! Sedan har vi tagit det lugnt hemma och passat på att vara ute då det varit fint väder. Och bilder kommer att komma sen. Har några i mobilen men vet seriöst inte hur jag ska få in dom i datorn? Har ju en sån avancerad mobil. Annars har jag i kameran också.
Sedan åkte vi ner till Stockholm och var på Allsång På Skansen, Vi var där när det var Norlie och Kkv bla!
I morgon ska jag träffa Erika! Vet dock inte vilken tid? Men det löser sig! Vad ska ni göra? Puss ♥
 


Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härligt att du är tillbaka, men ännu härligare att du har fått vara ute och fara lite:) Skåne är ju bara så fint på sommaren:)

Min sommar har varit upp och ner, bra dagar blandat med dåliga. Men jag överlever:) Stor kram

2012-07-23 @ 20:26:09
URL: http://patriciac.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0