JAG VILL HA DIG SOM JAG HADE DIG FÖRUT

Du förstår nog inte hur mycket Du betyder för mig. Men hur skulle Du kunna göra det när jag inte hunnit förklara. Kommer såväl ihåg vår dagliga kontakt som betyder så mycket, och ännu mer nu. Läser Dina sms och blir glad och ledsen på samma gång. Ledsen att jag inte tog till vara på tiden mer, och glad för jag kan känna känslan av pirr jag hade då som känns som i går. Man kommer alltid på efteråt hur mycket någonting betyder, varför tog jag inte till vara på det fullt ut? Jag älskar Dig och det känns svårt att jag inte hann säga det innan det blev som det blev. Jag förstår Dig, Du borde känna dig förvirrad, vem gör inte det i den här känslomässiga karusellen?
 
Mina vänner säger vakna upp och sluta tänk på det.
Men vad vet dom, nu när nån annan än jag är närmare.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0