ROLL THE DICE AND NEVER THINK TWICE

Hej på er! Hur mår ni idag? Jag mår bra, har varit upptagen hela dagen, därför ingen bloggning.
Var med Erika från 11tiden ungefär, åkte hem och åt vid halv 5 och har varit hemma sedan dess. I morgon ska jag också träffa Erika, och även Joanna så det blir kul. Annars då? Jo tänkte bjuda på en lista hehehhehe,
hur har er dag sett ut idag? PUSS♥ 

Du under 2011..

Har du gråtit? ja

Har du skrattat? ja

Har du sovit i tält? nej

Har du sovit under bar himmel? nej

Har du varit på Gröna Lund? aa

Har du varit på Liseberg? tyvärr nej

Har du varit på Kneipbyn? va? nej.

Har du varit utomlands? nej

Har du varit i en annan stad? yesman

Har du bott hemma? ja

Dina vänner under 2011..

Har en vän dött? nope

Har en vän sökt tröst hos dig?ja

Har du sökt tröst hos en vän? ja

Har du sovit över hos en vän? haha jaa

Har du varit kär i en vän? nej

Har du fått mer en fem nya vänner under året? självklart

2011 har du:

Har du pussat någon? yesbox

Har du varit tillsammans med någon? aa

Har du varit kär i någon? ja

Har du sovit med någon av motsatt kön? jo :)

När har du som mest..

Gråtit under 2011? hm.. vet inte

Skrattat under 2011? vet inte, somras! och även nu i vinter

Denna månad...

Har du varit kär? hah ja

Har du kysst någon? ja

Har du pussat någon? ja

Har du kramat någon? ja

Har du skrattat? ja

Har du gråtit? ja

Har du varit glad? ja

Har du varit ledsen ? ja

När...

Grät du senast? nån vecka sen

Skrattade du senast? idag

Duschade du senast? igår

Lyssnade du på musik senast? nu

Hade du kul senast? jul och nyår

Vem..

Kramade du senast? mamma

Pratade du i telefon med senast? Erika

Fick du sms av senast? Joanna

Hade du tråkigt senast? nu

Tycker du om någon just nu? jaaa

Jag samlar på? inget

Gröna eller röda äpplen? röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Erika, kusin, lite olika
Vilken tid gick du upp idag? klockan 10

Har du sovit i din egna säng inatt? ja

Har du sovit ensam inatt? ja

Har du strumpor på dig nu? aa

Hur svarar du i telefon? hallå? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj, aa kommer på saker allteftersom liksom

Vad ska du göra ikväll? äta, kolla på film,
Vad ska du göra imorgon? vara med Erika och Joanna,

Var vill du bo när du blir stor? får se vart livet tar mig

Vad vill du bli när du blir stor? känd. designer kanske, jag vet inte, har ingen aning ärligt talat

Är det okej att gråta? antar det

Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren för värmen och allt roligt, och vintern för allt mysigt som är då !

Skulle du göra om du vann en miljon? köpra grejer, ge bort grejer,
Bär du glasögon eller linser? nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha verkligen inte


Har du piercing? nej

Har du tatuering? nope

Vill du gifta dig? självklart

Vill du ha barn? japp

Solar du ofta? ja,

Är du bra på att laga mat? ja

Gillar du att dansa? jaaaaa!

Hur vig är du? ganska

Vilken är din favoritglass? kan inte välja

Tror du på ett liv efter döden? kanske

Är du morgon eller kvällsmänniska? kvälls
Vilken ögonfärg har du? blå

Vilka hårfärger har du haft? min naturliga

Är du beroende av något ? ja,

Senaste låten du hörde? håkan

Brukar du bädda sängen? ja

Har du kysst någon under den senaste månaden? nej
Vad var det senaste du sa? ja, jag ska göra det

Saknar du någon nu? ja, flera stycken,

Kärlek:

1. Är du singel nu? - ja

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - haha ja

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ja.

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? – nej

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - är det väldigt ofta.

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?- nej.

7. Har du varit på en blind-date? - haha va ne

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? jaaa

9. Saknar du någon av dina ex? nej

10. Somnat gråtande pga kärleken? - nej

11. Brukar du tänka på dina ex? - haha ne

12. Nån låt som påminner dig om någon? - ja

13. Har du nån bästa vän? ja

14. Är du ofta med dina vänner? ja :)
15. Vad brukar ni hitta på? allt möjligt kul !

16. Bästa minnet med nån vän? kan inte välja!

17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Erika, Joanna, Elin, Anna,

18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - jag är alltid mig själv.
19. Vem vet mest om dig? - jag, såklart. annars Erika tror jag eftersom vi har känt varandra länge. Anna också!

 

 I SEE YOU haha, nää men jag har inga roliga bilder att bjuda på för tillfället. får ta med kameran i morgon så kan ni få se då istället !



Kommentarer
Ina

Ah, nää jag har ingen aning :) dudå?



Ah det är verkligen tråkigt :(

2012-01-04 @ 00:28:40
URL: http://knaset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0