JAG SÅG GNISTRANDE KRISTALLER SOM GAV LJUS OCH KRAFT DET ÄR DEN VACKRASTE DRÖM SOM JAG HAR HAFT

Hej! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra! Har inte hunnit blogga nåt igår, var med Erika och var inte hemma på hela dagen nästan. Så nu kommer ett inägg istället! Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inte gjort nåt speciellt i dag, kollade på två filmer förut, Götakanal 2 och Änglagård, tycker dom är bra jag. Och så snöade det i dag förresten! Jättefint utanför fönstret nu! ♥

I morgon ska jag kanske på filmkväll hos Joanna, och ska även åka in till stan någon dag nu i helgen om det nu är öppet? Det är ju långhelg nu, men vi får se hur det blir med det! Ska kolla på lite kläder tänkte ja, ska förnya lite och köpa lite smycken o sånt! Ska även visa mina julklappar som jag fått! Hoppas ni haft en fin dag, och jag kommer blogga roligare i morgon vänner! PUSS♥

 
Haha stackarn..


Kommentarer
Emmababy

sv: naj inte så mkt :D sj? kramis

2012-01-06 @ 14:41:10
URL: http://emmababy.se
Ina♥

JA bowling är kul :D

Jaha :D nää jag ska nog chilla ;) dudå?

2012-01-06 @ 14:41:38
URL: http://knaset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0