FUNDERAREN.SE

TJOHO! Hur är det med er? Bra hoppas jag! Med mig är det bra, förutom en förkylning som jag blivit drabbad av. Hm.. Och jag som ska på middag i morgon? Hur ska det gå? OMG! Aja, hoppas att det blir bättre till i morgon, men tvivlar på det om jag ska vara ärlig.
Annars då, jag har inte gjort nånting direkt i dag, har inte orkat haha, nämen förkylningen är inte att leka med! Det svider när jag sväljer och bara irriterar i halsen, INTE ok. Så jag har haft tid att tänka som jag alltid gör. Jag är en tänkare har jag märkt! Och jag kom fram till bra saker i dag, inte bara blööööh typ. Så det känns ju bra!
I helgen får jag se vad jag gör, hoppas förkylningen släpper så man kan göra nånting kul.
Och btw det är riktigt kallt ute nu här! Var 14- förut idag, och nu är det, 15-. HAHA stor skillnad då! Men det blåser så det är jäkligt kallt ute nu! Och det har snöat mycket i dag också, fint! Nu ska jag kika vidare på lite klipp, sedan sova och läsa! Kommer att komma in roligare bilder om ett tag. Dom jag har nu är inget vidare. Och jag ska svara på kommentarer i morgon! PUSS ♥

 Kollar på första säsongen av Stylisterna! Och andra säsongen också, och jag måste bara säga att jag är beroende av det programmet!



Kommentarer
issa - tjejrappare och låtskrivare

Hejsan!=) tänkte bara kika in här och önska dig en trevlig och mysig fredag! KRAM:)

2012-02-03 @ 09:55:39
URL: http://issas.nu
ella

Vi måste ses snart! Vad ska du göra i helgen?

Kram <3

2012-02-04 @ 22:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0