SOMETIMES I GET A GOOD FEELING

Hej! Längesedan jag skrev här som jag lovade så att jag skulle göra.. Men har haft fullt upp de senaste dagarna. Har träffat Erika ett antal dagar vilket alltid är lika kul. Har haft massor att prata om och är så glad att du förstår mig utan att man behöver förklara en massa saker. Var i torsdags med Erika och massa andra människor som jag inte känner direkt, eller vissa men inte alla, och såg en film på bio. Den SÖG.. Eller det var inte den bästa filmen jag sett men den gick ju att se, men som sagt, jag har sett bättre. Och vi pratade även om vi skulle hitta på någonting på sista april, får se vad vi hittar på. Vad ska ni göra på sista april? PUSS ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0