Bloggerskan på väg tillbaka

Hej på er sötnosar! Hur är det med er? Bra hoppas jag! Men mig är det väl bra, man ska inte klaga!
Har varit rätt frånvarande på bloggfronten på ett tag.. Hm, vad kan det bero på? Jag har haft en massa grejer att fixa med så har inte haft tid för bloggen tyvärr, men är nu på väg tillbaka igen! Har funderat en hel del på skola osv, ska ev sluta. Är så jävla skoltrött nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen, samtidigt som jag oroar mig för att det är jävligt onödigt att sluta när det bara är 1 1/2 kvar, men är det så bara när man är trött? Såg nånting på Vakna med the voice om nån kille som var skoltrött och fick peppning från dom, just när det klippet var kände jag att det måste man ju bli motiverad av om man får en sån knuff, men nej. Är man trött så är man, jag känner att skolan kan jag ta senare i livet, det är inte ett måste nu, jag vet det. Men samtidigt oroar jag mig för att jag inte går dit, jag är trött, men att måste läsa vidare senare känns skönt, men ändå? Vart fan ska jag läsa nånstans? Komvux eller.. Aja, man får se vad som händer. Ska ha nåt möte med skolan om hur det blir. Satt och skrev nåt brev i går om allt och ska nog ge det till skolan. Därför min bloggning varit rätt dålig, men är på g igen nu! Och det är väl bra!

Vad har ni hittat på i dag? Jag har kollat på 2 1/2 män och fått skratta! Det var ju kul, sedan har jag ätit hamburgare och godis, mumsfilibabba!
Ska träffa min älskade kusin på lördag vilket ska bli jättekul, inte setts på länge!

Och i morgon ska jag på hockey! ♥





We♥it




Kommentarer
Diana

vad går du för linje nu igen? tror du inte att det kommer bli lättare i trean? och skulle det inte vara skönt att bli klar med skolan helt och sen göra något som du vill?

jag känner för min egen del att jag skulle nog aldrig hoppa av för då skjuter man ju bara fram det. lika bra att få det gjort så man blir av med det. nu går ju jag i trean men även om jag gick i ettan eller tvåan..



det fick bli omelett med keso och curry, faktiskt jättegott med det på märkte jag! ;)



pussar! ♥

2011-09-29 @ 10:09:15
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Patricia♡

Jag önskar så att jag kunde ge dig bra råd här men det kan jag inte. Jag vet att jag förstörde alla mina tre år på gymnasiet genom att välja fel linje och vara skoltrött. Jag ångrar mig så nu i efterhand att jag inte fixade det. Visst jag har tagit studenten, men mina betyg hade kunnat vara så mycket bättre och framför allt, jag hade kunnat gå någon linje som jag skulle haft användning för idag. Hoppas att det löser sig för dig<3

2011-09-29 @ 13:10:00
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0