12 september

Hej hallå på er! Hur har ni det? Bra hoppas jag, jag har det väl inte sådär jättebra just nu kan man säga, eller jag är förkyld och är hemma i dag från skolan.
Jag har ju inte uppdaterat nu på ett bra tag, vilket har sin lilla förklaring, orkar seriöst inte gå in på det nu, en annan gång kanske.
Har hänt mycket på senaste tiden, både bra och mindre bra saker som speglar hur jag mår just nu. Och humöret går upp och ner vilket det gör i tonåren, och just nu mår jag sådär, jag har blivit väldigt känslig på sista tiden och känner ångest inför val jag väljer, och det är inte lätt, inte lätt att vara tonåring. Men det blir ju bättre!
När jag säger ångest är det ångest inför skola, livet osv, vad det ska bli av en när man blir äldre, har ju min lilla plan dårå, men allt ändras från dag till dag och man märker att det är allvar nu.
Att stå mellan barn och vuxen är en speciell tid, det känns underbart att bli vuxen, att bli äldre, men vägen dit är jävligt svår.

NU ska vi prata om något roligare istället. Hur har ni haft det sedan sist ? Har ni gjort något skoj?

Nu ska jag se en film eller nåt, har ni nåt bra förslag?


hörs, ♥




Kommentarer
Patricia♡

Hej fina!

Förlåt att jag varit dålig på att skriva till dig, men du har varit i mina tankar.



Nej men du, nu blir jag orolig för dig. Låt inte ångesten gå ut över maten bara, lova mig det.



Kramar

2011-09-12 @ 13:16:14
URL: http://patriciac.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Patricia♡ : åh fina du!! :) <3



nej det är inte på det viset att ångesten går ut över maten, utan det är bara ångest att det varit mycket med skolan, och att jag inte trott jag skulle klarat av den, men det mesta är löst med det! :)



skulle aldrig lägga ångesten över maten igen, och jag har min familj som stöttar mig hela tiden, så det är ingen risk! :) <3



det är bara det att jag känt mig stressad, vilket har relaterat i ångest, men nu mår jag rätt bra igen! :)



hur mår du fina? <3



vad ska du hitta på idag? :)



kramar!

2011-09-12 @ 13:39:08
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0