VI HAR VÄL INGA HEMLIGHETER KVAR

Godkväll! Var ju som sagt i väg på möte förut idag, och det gick bra. Vi pratade mest om hur allting är nu osv. Och det gick bra att vakna i tid också. Sedan efter jag hade ätit lunch med mamma så for vi och handlade lite grann. Jag som skulle kolla på julklappar.. Jag gjorde inte det. Utan det enda jag fick med mig hem var en concealer. Men kommer åka i väg i morgon också, så då lär det bli nånting. Ska även på bio i morgonkväll halv 6 tror jag att det var. Så det ska bli kul. Har även fixat med bloggen lite grann, ska ändra lite tänkte jag. Är rätt trött på hur den ser ut nu faktiskt. Min header, ja vad ska man kalla det? Är det en header överhuvdtaget? Det är ju bara en ful jävla överskrift. USCH! Så det ska fixas, men skulle ju hjälpa mig lite grann om någon är gullig att förklara lite för mig hur man gör. Eller om någon säljer design osv? Skulle uppskattas!
Nu ikväll är jag rätt trött, ska snart sätta igång en film och bara ta det lugnt. Vad har ni gjort idag?




Kommentarer
hanna ♡

yes ;)

haha, hoppas jag med :)

2011-11-15 @ 22:32:38
URL: http://heaa.blogg.se/
Patricia♡

Tycker så synd om dig att du ska behöva må dålig gumman.



Jag och min pojkvän pratar om att gå och simma imorgon, eller han vill mer "Leka" i äverntysbadet:)



Puss<3

2011-11-15 @ 22:39:19
URL: http://patriciac.blogg.se/
Diana

vet du vad du ska köpa för julklappar? :)



sv: synd att du inte hann få svar på allt, tiden går ju så fort ibland.. men skönt att det gick bra annars!



jo, jag mår bättre än igår iaf, så det är ju bra :P

jaha, vilken film ska ni se? :)

imorn slutar jag skolan 10.15 så kommer hem vid elva och då blir det väl att plugga antar jag -.- suck.



puss & kram <3

2011-11-15 @ 23:09:19
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Patricia♡

Du får maila när du vill gumman, jag kanske inte kan göra så mycket, men jag lyssna så länge du behöver mig okej.



Ja, det hade varit kul om du hade bott här nere, men om vi håller kontakten så kanske vi kommer ses en dag. Vi får ha det som mål.



Jo men du, gå till en simhall. Det kan vara så avslappnade att simma och sedan ta en lång dusch och bastu efteråt. Det tycker jag du kan unna dig. Du behöver liksom inte träna utan mest "njutsimma" eller hur jag ska kalla det. Tänk på hur de gamla gör:)



Hoppas du får några fina dagar nu, det är du så värd.



Kramar

2011-11-15 @ 23:46:50
URL: http://patriciac.blogg.se/
Diana

jag tror jag vet allt förutom till pappa, han är alltid lika svår för han önskar sig aldrig något >.< tänkte lite på det idag och nästa år kanske jag ska köpa presentkort till alla och typ baka nåt julgodis till det ^^ haha. varför inte liksom :P



ja, ska du dit några gånger nu ett tag eller? :)

med mina förra behandlare såg jag alltid till att hålla mötena så korta som möjligt XD fast nu med sjukgymnasten springer tiden iväg! :o



hihi, jag såg den för ett tag sen och den är skiiiitkul!! :D hahah



nej, usch! vi brukar inte ha så jättemycket men det kan ju bero lite på att vår svenska och engelsklärare har varit sjukskriven så mycket..



det vi har som jag vet nu är redovisning+inlämning i engelska och prov om islam nästa vecka, en religionsuppgift veckan därefter och sedan 2 psykiatriuppgifter varje vecka. men det hinner nog dyka upp nåt mer innan vi får lov.. -.-



vet inte, har inte tänkt så långt på vad jag ska göra efter ^^ eller menar du efter allt plugg nu, eller efter studenten? :P hehe (a)



pussar & kramar <33

2011-11-16 @ 00:13:09
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0