Dag 5 - något personligt om mig

Hm.. alltså jag kommer inte direkt på nånting personligt om mig själv om jag ska vara ärlig. Tråkigt men sant, vet seriöst inte vad jag ska svara på det här.. Ni får helt enkelt fråga mig bara om ni undrar nåt!
Annars idag så har jag varit ner med mamma på stan och handlat lite julklappar! Köpte även en julkalender som gick för några år sedan på dvd, har den redan men bra att ha 2st ju! Sedan åt vi på mc donalds och åkte hem. Har regnat hela dagen typ.. Tråkigt, vill ha snö ju! Iallfall, så har jag väl inte gjort så speciellt mycket annat, duschat,smsat med en massa osv. Imorgon får vi se vad som händer, och jag har en fråga till er. Vad tycker ni jag ska blogga om? Vad tycker ni är intressant osv? Kom gärna med tips så jag vet!
Just nu kollar jag i allafall på Beck, den filmen har man sett några gånger men vad gör det? Är ju utrustad med alla dvd:erna. En vecka kvar till första advent , längtar! Vad ska ni göra i morgon? ♥



Kommentarer
Linnea Montazami

nee inte så mycket, varit med min pojkvän bara :) du då? kram

2011-11-20 @ 22:12:49
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
hanna ♡

bra här :) imorgon blir det skola, sjukhuset och lite sånt :)

2011-11-20 @ 22:27:09
URL: http://heaa.blogg.se/
[lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-21 @ 20:07:38
URL: http://lisabjernhagen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0