Dag 2 - mina närmaste vänner

Hm.. Jag har många vänner men mina närmaste vänner är nog ändå, Erika. Jag har känt henne sedan jag gick i 2an ungefär och hon är den jag kan berätta allt för, och som alltid funnits där. Många minnen har jag med dig som jag inte kommer att glömma. Och så är det Anna, min kusin. Dig har jag känt hela livet och du betyder mycket för mig. Även om vi inte ses så ofta tyvärr, så ska du veta att du betyder mycket! Och när vi ses känns det som igår, och vi måste ses mer! Dig kan jag prata om allt med också.
Och så har jag andra vänner som står mig nära, men man har ju sina vänner man känner man kan berätta det lilla extra för, och det är ni!!♥






Kommentarer
A.C

jahha... man hittar alltid på ngt:) hehe..



nattiantti^^

2011-11-17 @ 23:14:22
URL: http://amychen.blogg.se/
Patricia♡

Idag var det fruktansvärt jobbigt och allvarligt jag tror inte att jag hade behövt det. Känns som jag ätit hela dagen, men ner kom det!



Idag har varit en slappis dag som alltid hos mig. Var ute och sprang på förmiddagen och hade tvätt tid på kvällen:P Roligare blev det inte.



Stor kram

2011-11-17 @ 23:19:14
URL: http://patriciac.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Låter fint det. Planer för imorgon?

2011-11-17 @ 23:42:55
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Patricia♡

Tack gumman, men jag står ut, det finns de som mår mycket mycket sämre.



Jag brukar springa runt omkring där vi bor. Finns inte så mycket skoj ställen i närheten tyvärr. Och inte känner man för att åka iväg heller så ja det får duga som det är. Vet inte hur långt jag springer, vill inte mäta eller kolla tiden, då blir jag bara stressad och måste slå rekord mot mig själv hela tiden.



Du är stark du också fina!

Kram

2011-11-17 @ 23:57:23
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0