Dag 1 - mina bästa minnen

Hm.. vad ska man svara här då? Ja, alla gånger man åkt utomlands är ju underbara! Att först sitta på flyget och må illa av ångest, är flygrädd märkte jag i somras, fy satan. Även om jag var lugnast ändå i min familj så mådde jag inte bra, men att ändå veta att när man landar så upplevar man nånting underbart, värme, sol, bad, god mat, allt,allt,allt,allt. Det är ett av mina bästa minnen, att resa!
Även alla konserter jag varit på kommer jag inte heller glömma, Håkan♥ osv! Tiden på sjukhuset kommer jag inte heller glömma, det kanske inte var min roligate tid men det är absolut en erfarenhet jag tar med mig och jag har lärt mig mycket under tiden och kan nu se saker med andra ögon. Och det finns säkert tusen saker till som jag inte kommer på just nu, men ja.




Kommentarer
Patricia♡

Nej ditt minne av sjukhustiden kanske inte är ett så kul minne, men det kommer alltid finnas där och som du själv skriver det är ju en erfarenhet.



Julen är en fin tid, så nu får vi hoppas att det kommer lite snö lagom till första advent nu, fast ni kanske redan har snö?



Jag mår ganska så okej, det finns värre dagar, men det finns bättre också.



Kram<3

2011-11-16 @ 23:20:01
URL: http://patriciac.blogg.se/
A.C

oj julklappar redan? Va tidigt:p hehe..

borde kanske också börja med dt snart=)



dt e bara fint med mig..tack..



godnatt o sov gott..hoppas dagen har gått bra:D

2011-11-16 @ 23:30:53
URL: http://amychen.blogg.se/
Patricia♡

Jag har inte något planerat, men konstigt nog så springer dagarna förbi i alla fall. Lustigt. Många tycker att det är tråkigt att bara gå hemma, men jag tycker inte det. Jag trivs hemma. Skulle inte stå ut med jobb eller skola:( Tyvärr.



Är det inte ganska konstigt att ni inte har fått snö ännu? Uppåt i landet brukar det ju komma massvis, men det verkar dröja. Jag blir nöjd om snön faller lagom till advent och sedan ligger kvar på backen fram till nyår:) Det hade varit perfekt.



Puss och kram

2011-11-16 @ 23:50:33
URL: http://patriciac.blogg.se/
A.C

hej:)



min dag har varit bra tack^^

godnatt o sov gott med dig:D

2011-11-17 @ 00:30:02
URL: http://amychen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0