Solig dag med mycket skratt!

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni i dag? Jag mår jättebra! :)
I dag har dagen gått jättefort! Det har i och för sig hela veckan gjort också, men särskilt i dag! Slutade tidigt från skolan i dag också, redan klockan 13, så jag har varit hemma ett tag! :)
Efter lunchen i dag i skolan, så satt vi ute och solade, och åt jordgubbar, sommarkänslor! Och det var supermysigt. Sedan efter den mysiga stunden så var det dags för matte. *Den mysiga känslan försvann* Haha nej då, men det var ju inte alls lika harmoniskt att sitta inomhus och jobba matte, när man hade kunnat sitta ute i solen! Men timmen gick fort, och sedan stod pappa utanför med bilen och väntade på mig. Åkte hem, och då hade även biljetterna till konserten kommit! Lycklig, ja, det är jag! :)
Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Var rätt trött, så jag har inte orkat vara med någon kompis heller, utan har roat mig själv med att sjunga, och plugga lite till ett prov vi ska ha på måndag inom arbetsmiljö och säkerhet, och det känns som att provet kommer gå jättebra! Jag kan alla frågorna som ska vara med, så det ska nog inte vara några problem!
Sedan nu i kväll blev det ju lite tittande framför tvn med godis och annat gott, kvällsfika, nu är jag mätt, och ska snart lägga mig och sova, är trött efter den här veckan! Men den har varit fantastiskt rolig! :)

Vad ska ni göra i helgen? Har ni några planer? Hoppas att solen skiner nu när man är ledig så att man kan få sitta ute, och bara njuta!

KRAM♥






Kommentarer
Diana

vilken mysig dag det låter som! :)



sv: hihi, det låter toppen ju! :D jag tror oxå att du kommer tycka om det ;)



idag har jag träffat en som heter carina och pratat lite, sen körlektion, hem, datorn och duscha tills pappa och bror kom hem. har mått okej :)



puss fina! <3

2011-05-20 @ 23:09:45
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Ja, det har varit jättemysigt! :) Hihi!



Absolut! Längtar! Ska kolla upp det så fort som möjligt, ska kolla på internet nu i helgen, så kommer jag att besöka träningshallen och kika på vad som skulle passa mig :)



ÅH, det låter som en mysig dag! :)

Hur gick körlektionen? :D

Kanon att du mått okej! Blir så glad!! :) <3



Pussar och Kramar fina du!! <3<3

2011-05-20 @ 23:12:44
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

det tycker jag låter som en bra plan ;D



haha, körlektionen gick åt skogen! så var lite deppig över det :P körde med en som heter carin, och när jag kör med henne känns det som jag gör alla fel man kan göra! så jobbigt! för i onsdags körde jag med en annan och hon tyckte det gick bra och att jag inte skulle behöva fler lektioner än de jag bokat. men idag bokade carin en till åt mig. åh, kommer aldrig få det där körkortet! :o



puss på dig! <3

2011-05-20 @ 23:23:50
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
camilla

Ja eller hur :D jag vill också dansa någon typ av pardans :D jag har sett att de finns ngt som heter typ 8 dans eller liknande då man lär sig de danser man dansar på lets dance typ, de hade kunnat vara lite skoj :P men får se :)



joo men umgås med vänner e ju ett intresse, ett väldigt bra sådant :D åå baka e skitskoj :D vad gillar du o aka?:D haha vad skoj, sjunger du bra?:D jag brukar också sjunga mssa men de låter ju som jag satt en kråka i halsen men de e ju en annan sak xD



Gött att allt var bra på sjukhuset :D



Hihi okey, låter som en myspysig helg :D letar du efter ngt speciellt?



Pussar i mängder<3

2011-05-21 @ 08:03:10
URL: http://resanupp.devote.se
viktoria

Godmorgon tjejen!



Åh, tack för din fina långa kommentar. Gårdagen var minst sagt jätte jobbig och jag vaknar upp idag med omebhagskänslor, men jag ska försöka vända dagen till en bra dag :) Sjukdomen kan vara såå manipulerande och elak ibland! Så supertack för ditt peppande inlägg!! Betyder massor!!



Hur mår du idag? Har du några planer för dagen?

Idag ska jag träffa en vän som är hemma från Umeå, annars så ska jag nog bara ta det lugnt och bara vila. Kanske hinner jag ut och fota lite också! Jag är precis som du, ingen mästerfotograf men det är roligt så:P haha!!



Ha en jätte bra dag. Kramar i mängder <3

2011-05-21 @ 08:25:53
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Twiggy♥

Så du kan verkligen kalla dej helt frisk från äs:) Jösses vad bra isåfall. Den sjukdomen borde utrotas. Hur kan den finns egentligen, jag förstår inte det:(



Idag ska jag ta mej in till gbg och kika på loppet som går idag - Göteborgsvarvet:)

Annars blir det nog rätt så lugnt. Hade en tuff dag igår.



Kramar♥

2011-05-21 @ 09:00:30
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
lovisa

tack desamasm:D

2011-05-21 @ 09:45:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Sandra

Vi ska snart åka och äta lunch hos sambons föräldrar och äta lunch innan vi åker vidare till örebro för att fira systersonen som fyller 4 år!



Vad ska du göra idag då?

Kram

2011-05-21 @ 11:54:43
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Det tycker jag med! Och ser verkligen fram emot det också! Kul :)



Inte gick det åt skogen! :)

Det kan ju vara jobbigt när man inte känner sig trygg med den man kör med, eller om man är ovan att den personen sitter med, så det kan ju vara en sådan sak, så jag är helt övertygad om att det kommer att gå bättre nästa gång! Man måste ju få misslyckas någon gång, för att det sedan komma tillbaka och göra det ännu bättre! :)

Du kommer att klara körkortet vännen! :)



Vad har du gjort i dag? :)



Pussar och Kramar!! <3<3



2011-05-21 @ 22:29:28
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

jo, men nu när jag har kommit så långt borde det gå bättre än det gjorde. för det gick verkligen inte bra nånstans!



idag har jag varit i kyrkan och sen gått en promenad med mina syskon + kollat lite på tv ;)

hur har din dag sett ut? :)



puss o kram! <33

2011-05-21 @ 22:37:04
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja men det låter ju jättekul! För det är faktiskt dom danserna på Let´s dance som ser så himla roliga ut att dansa! Skulle ju vara jätteskoj! Hoppas bara att dom har det i Sundsvall också.. Det var ju i och för sig en dansare från Sundsvall som var med typ förra året och dansade i Let´s Dance, och hon kom ganska bra till bland dom som dansade, och hon har kurser, så ska kolla det! :)



Ja precis! Vänner betyder så mycket också! :)

Jag älskar att baka! jag tycker om att baka det mesta, typ sånt med choklad, och allt möjligt, blir ju så gott också när det är färdigt, och dessutom kan man ju smaka av smeten också! ;)

Jag älskar att sjunga! Och alla jag sjunger för, vilket är ganska många, tycker att jag sjunger bra, och jag tycker väl det själv också, men jag skulle ALDRIG våga ställa upp i idol eller något sånt, skulle inte klara av det :)

Huvudsaken är att man har kul, sedan kvittar det om det låter som man har en kråka i halsen eller inte! Musik sprider glädje! :)



Jo men visst, det känns bra att det såg bra ut allting, så jag är nöjd! :)



Just nu söker jag lite tröjor att ha nu i sommartid! Har mycket kläder, men känner att jag vill ha något nytt, så ska kika på det i morgon! :)



Vad ska du göra i helgen? :)



Pussar och Kramar fina!! <3<3

2011-05-21 @ 22:37:23
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Godkväll! :)

Jag vill så gärna hjälpa Dig!! Hoppas du mår bättre snart så att vi kan träffas och prata om allt möjligt, skulle vara så kul att göra det :)

Ja, ibland är dagarna så jäkla jobbiga så man vet inte vart man ska ta vägen, man vill bara låsa in anorexin nånstans och slänga nyckeln till dörren!

Du kommer klara det tjejen! <3



Jag mår jättebra tack! I dag har jag bara varit hemma med en kompis, suttit och solat, och tog en liten promenad i skogen, dock inte långt, var så grenigt så man inte kom fram haha! :)

Gud vad kul att träffa vänner som kommer hem! :)

Ni får ha det så kul, och absolut! Knäppa kort det är så givande på nåt sätt, och även om man inte är bäst på det, så får man med sig ett minne i bild, och kan komma i håg den gången man tog det, inte bara i minnet, utan även ha det på bild! :)



Hoppas du haft en bra dag, och att du mår bra!

Ta hand om Dig!

Kramar i massor!! <3<3

2011-05-21 @ 22:45:18
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Ja man kan säga att jag är frisk nu, vilket känns så underbar skönt! har varit en jobbig tid, men har fått min belöning nu! Frisk! Det kan ju vara jobbigt vissa dagar, men har inte varit det på, vet inte hur länge, så jag mår prima! :)

Nej, jag blir så arg att sjukdomen finns! Vill utrota den! Men, det är nog svårt att sätta fingret på vad det kan bero på att många är drabbade, fast är nog mycket med hur reklamen säger att man ska vara, se ut osv, och även kan det ju vara saker i ens eget liv som utvecklar anorexin, man känner sig inte trygg osv, hemskt, och hoppas att det blir mindre med ätstörningar i världen, måste finnas något sätt att bota bort det ur livet! :)



Gud vad kul! :) Vi hade något sånt nu i veckan, jag var inte där, men har hört andra som var där! :)

Hoppas du mår bättre idag!! <3



Kramar i massor! <3<3

2011-05-21 @ 22:50:02
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lovisa: Tack! :)

Vad har du gjort i dag? Har det varit fint väder hos dig med? Solen har varit så stekande het i dag så jag har bott ute på gården typ hela dagen haha! :P



Kram! <3<3

2011-05-21 @ 22:53:24
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sandra: Det låter jättemysigt! :) Hoppas er dag blir kul, men det är jag säker på att den blir! :)



I dag har jag varit med en kompis, vi satt ute och solade hela dagen nästan, och åt glass! Sedan har jag mest varit hemma, skönt det med! :)



Kramar! <3<3

2011-05-21 @ 22:56:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Okej, förstår Dig, jag är själv likadan, med det kommer att gå bättre nästa gång, är säker på det! Kanske inte är så stor tröst :( men ibland är det sämre dagar, och du kommer att klara körkortet, absolut! Du har ju klarat halkbanan, det är min mardröm när jag ska köra! Usch haha! :)



Okej! Det låter mysigt! :) Var det nåt bra på tv då? :)

Jag har varit med en kompis, och vi satt ute och solade nästan hela dagen med glass! Sedan blev det godis och annat smått och gott framför tvn! :)



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-05-21 @ 23:00:22
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

ja, jag får hoppas att det går bättre nästa gång. måste skärpa mig! hehe, halkbanan går inte att misslyckas med :P det är bara för att känna på hur det är och hur hastigheten och sånt påverkar bromssträckan.



ja, jag tittade på kvällen är din ;)

åh, vad mysigt! :D vad tittade ni på på tvn då? ^^



pusssarr! <3

2011-05-21 @ 23:07:31
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Du kommer att klara det! Det vet jag :)

Okej, känner mig nervös inför det momentet, men det ska nog ordna sig! får hoppas på det, får hålla hårt i ratten bara! HAHA :)



Nämen gjorde du! Det gjorde vi med ! :) Vad tyckte du då? :D Tycker om de programmet! :)



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-05-21 @ 23:37:20
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

hoppas på det bästa!

du behöver inte vara nervös för det, för det är det roligaste på hela utbildningen. så allt du ska göra är att njuta ;D



ja, det är så kul att se när de blir överraskade! :D och han som körde stand-up var ju bäst! XD jätteproffsig ju! vad tyckte du bäst om? :)



puss o kram sötis <3

2011-05-22 @ 00:02:10
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
camilla

Ja men visst är det :D hoppas dom har det hos dig då hihi :) nähä vem var det som var därifrån??:) vilken av de danserna hade du helst velat lära dig?:P



Åå choklad kakor :D smeten e ju faktiskt godast xD mördegskakor tycker jag e så fruktansvärt gott också, men de e nog för att degen e så god xD

Åå men då sjunger du säkert jättera :D haha men varför hade du inte klarat idol?:D de tror ja visst du hade vågat :)



Hoppas du hittar ngra fina kläder :D

idag ska jag träfaf en kompis:D har inte sett henne på länge då hon vart au pair så de ska bli skojigt :D



PUSSAR<3

2011-05-22 @ 08:22:05
URL: http://resanupp.devote.se
Twiggy♥

Det är så underbart att höra om sådana som dej som faktiskt lycktas ta dej ur denna skiiten. Du ska verkligen vara stolt över dej hur fantastiskt duktig du är.



Hoppas du haft en toppen helg sötnos.♥



kram

2011-05-22 @ 17:18:48
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Zami

Hoppas du har haft en trevlig helg! :)

2011-05-22 @ 21:37:05
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Kajsa-Stina

sv Diana: Okej! Tack, det ska jag komma ihåg :)

Ska kolla upp kurser nu när vi har sommarlov, så ska jag bli mästare på att köra! Haha :D



Ja verkligen! Jag tänkte att när han skulle köra stand-up, så trodde jag det skulle bli så himla dåligt! För man har ju sett proffs som gjort stand-up, och inte har det alltid varit kul att se på, så jag var jättenervös för hans skull, men det gick ju jättebra! Satt där hemma i soffan och fick mig många skratt! Duktig kille :)



Vad har du gjort i dag fina? <3



Pussar och Kramar! <3<3

2011-05-22 @ 22:01:25
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja! Det hoppas jag verkligen att dom har, annars blir jag besviken! :P

Ann Lähdet, var det som var med, och som kommer från Sundsvall! :)

Gud så svårt att välja! Skulle vilja lära mig alla haha! Men jag skulle nog vilja lära mig, hm.. Gud jag kan inte välja! ALLA! Haha, vilken skulle du vilja lära dig mest? :)



Ja gud vad gott! Ja verkligen, smeten är faktiskt nästan godare ibland, i vissa fall :D

Haha jo, kanske, men jag skulle nog ha varit riktigt nervös inför varje gång man skulle stå där och få kritik och sånt, måste vara en jäkla press man har på sig själv att prestera bra och så, men jag kanske hade klarat det, men nu är det ju för sent att söka, nästa år kanske jag står där :) haha!



Okej! Gud vad kul! Hoppas ni får det jättekul tillsammans, men det är jag säker på att ni får! Hittade ni på något skojsigt? :)

Vart har hon varit au pair nånstans? :D



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-05-22 @ 22:07:21
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Aaw tack fina du! :) <3

Jo, det är verkligen en riktigt jobbig sjukdom, usch att den får finnas! Tyvärr är det ju ingenting man kan utrota direkt, utan den bara finns där :/ Så himla hemskt! Och jag är glad att jag är fri från den, och jag vet vännen att du också kommer klara det! Du är stark!! <3



Jo tack! Jag har haft det kanon i helgen! Var nu i dag med en vän som har funnits där för mig hela vägen, och verkligen stöttat och hjälpt mig allt hon kunnat under min sjukdomstid, vilket jag är tacksam för <3

Hoppas du också haft det bra! Har du gjort något kul i dag? :)



Kramar! <3<3

2011-05-22 @ 22:12:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Jo tack! Jag har haft en riktigt bra helg, hoppas du också haft det :)



Kramar! <3<3

2011-05-22 @ 22:15:34
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Sandra

Har precis lagt in en uppdatering av desingen , nu ska jag fortsätta redigera bilder från dagens två fotograferingar!



Vad gör du?

Kram

2011-05-22 @ 22:20:31
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Sandra

Har precis lagt in en uppdatering av desingen , nu ska jag fortsätta redigera bilder från dagens två fotograferingar!



Vad gör du?

Kram

2011-05-22 @ 22:20:32
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Sandra

Har precis lagt in en uppdatering av desingen , nu ska jag fortsätta redigera bilder från dagens två fotograferingar!



Vad gör du?

Kram

2011-05-22 @ 22:20:33
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sandra: Okej! Jag är riktigt dålig på att göra designer jag, haha! :)

Kul med fotografering! :)



Just nu är jag inne på facebook, svarar på kommentarer, lyssnar på musik, och lägger in bilder på datorn! :)



Kramar!! <3<3

2011-05-22 @ 22:37:41
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0