På bättringsvägen!

God kväll mina kära vänner! Hur mår ni i dag? Bra hoppas jag! Jag mår som rubriken lyder, mycket bättre nu! Eller ja, som rubriken lyder, på bättringsvägen! Så skönt! Det har varit plågsamma dagar. Usch för jobbiga förkylningar som tar musten ut en! Men nu är det bättre! :)
I dag har jag gjort lite mer än dom senaste dagarna, jag har gjort lite läxor, och pysslat på lite här hemma, och i morgon ska jag in på ett möte med min psykolog klockan 15.00. Så det kommer bli jättebra!
I dag när jag satt uppe på rummet, så började jag att kolla lite i mina lådor med massa gamla anteckningar från när jag var i Mora. Och hittade då även ett papper där dom hade mätt mitt skelett, hur gammalt det var enligt skelettet då, och så. Jag var 14 när dom tog testet, och reslutatet visade att jag hade ett 50årings skelett. Då vart jag ju lite.. Förvånad? Och ledsen vart jag också. Att vara 14 år, och ha ett skelett lika gammalt som en 50åring.. Men då fick jag ju svar på tal om hur verkligen gammalt mitt skelett var.. Undrar hur gammalt det är nu. Nej usch! Jag vill inte veta! Men jag vet ju att man kan ju bygga upp skelettet lite grann med kalk såklart, så det är dags nu att börja göra det starkare!! :)

Annars har jag mest kollat på tv nu på kvällen med godis och kvällsfika! GOTT!

KRAM♥





Kommentarer
ch

jag har tagit det rätt lugnt idag! sett på lite film och suttit här framför datorn, kurerat mig :) börja känna mig bättre i halsen!



vad ha du gjort idag? :) kram

2011-05-03 @ 22:47:52
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Ch: Okej! Det låter som en mysig dag, och bra att det känns bättre i din hals! :)



Jag har inte heller gjort så mycket i dag. Gjort lite läxor, och pysslat på lite här hemma. Men i morgon ska jag in på ett möte med min psykolog, så det blir bra! :) Vad ska du göra i morgon?



Kramar! <3<3

2011-05-03 @ 23:05:29
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

oj! att skelettet kan bli så dåligt! :o det trodde jag inte.



sv: ja men precis ;) man kan ju vara sjuk ett tag men sen blir det bara jobbigt och drygt :P



idag har jag spenderat halva dagen på bilskolan och andra halvan på hälsoexpo :P sen har jag köpt ett par skor oxå ;)

vad har du gjort? :)



puss fina! <3

2011-05-03 @ 23:24:23
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Nej det trodde inte jag heller! Därför jag blev så ledsen och förvånad, :( Men jag hoppas att det är bättre, men jag tvivlar på det.. :/



Haha jaa! Precis! :) Som tur är så börjar jag bli helt frisk med förkylningen nu :)



Okej! Det låter jättekul!! :) Jag har inte gjort så mycket, men har i allafall gjort mer än vad jag gjort dom senaste dagarna. :D Jag har gjort lite läxor, och pysslat lite hemma, :)



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-05-03 @ 23:46:58
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

men om du äter bra och så nu borde det väl vara bättre? :o för man borde väl kunna stärka skelettet en del iaf?



sköönt! :)



pusss! <33

2011-05-03 @ 23:56:39
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Jo, det förstås :) Jag har ju stärkt det mer, men jag vart ju sjuk igen efter att jag hade gjort det där testet i Mora, då vart jag riktigt sjuk igen på hösten, så då vart det säkert sämre, men klart att det är bättre nu igen, :) Lite i allafall :)



Pussar! <3<3

2011-05-04 @ 00:02:17
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0