:)

Berätta en lögn för din vän,
håller han den hemlig,
då kan du berätta sanningen.






Kommentarer
Diana

ja, det är likadant med pappa typ.. han är alltid uppe jättetidigt så han får aldrig nån frukost på sängen :P haha



nej, jag vet! :o jag blir typ överlycklig när jag ser friska modeller som har lite fett på kroppen! det känns så bra att det finns såna oxå trots allt!

ja,de enda skyltdockorna som inte är pinnsmala är det som har mammakläder på sig och bebismage. galet.



nej, har inte planerat något, får se vad som händer ;) kanske skriva lite på en idrottsuppgift...?

hur ska du fira din födelsedag? :)



åh, vad härligt! jag vill oxå utomlands! :)



TACK sötnos!! :D <3



pusss och kram! <3

2011-05-30 @ 22:54:13
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Haha, ja det brukar alltid vara någon i familjen som är uppe tidigt! :) haha



Jaa! Jag håller verkligen med dig! Man blir fan glad hela dagen när man sett en sån skyltdocka! och aa precis, de kan också störa mig, när man ser ah en normal skyltdocka, också visar de sig att den just har mammakläder, eller typ XXl eller nåt, så jäkla irriterande så man inte vet vart man ska ta vägen!!!



Det låter kul! Vad är det du skriver då? :)

Min födelsedag kommer vi bara att fira hemma med familjen, och att släkt kommer över på fika och så, det är så vi brukar göra, om dom inte har ordnat något speciellt, men det tror jag inte, eller man vet ju aldrig, får se!

Hur brukar ni fira födelsedagar? :)



Ja! Det är så härligt utomlands! Och där kan man liksom släppa allt man har i huvudet hemma och bara tänka på nuet! Det var viktigt när jag var sjuk att få göra såna saker, tänka på annat!!



Vad har du gjort i dag fina? <3



Pussar och Kramisar!! <3<3



2011-05-31 @ 22:38:10
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0