:)

Så länge man inte ger upp,
har man ingenting förlorat.





Kommentarer
Diana

jaha, lycka till då! :)



jo, hellre att man får överleva en stund utan dem än att allt pajar så man får köpa nytt! :P



ja, fast ena bilen hade manuell växel, jag hade bara tur som fick automat ^^



ja, det känns som det är nåt speciellt med att fylla 18 :P ja, precis! det är min teori oxå, man behöver inte alkohol för att ha kul ;) då blir allt ändå bara falskt när ingen är nykter!



ja, allt kommer allteftersom ;)



det kändes ganska jobbigt att vara där och så... blev mycket prat.

åh, det låter mysigt! :D

vad ska du göra imorgon? :)



KÄRLEK <33

2011-05-17 @ 23:43:08
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Tack ska du ha! Det kommer nog gå rätt bra! :)



Haha sant! Det är verkligen sant! Man kan ju offra sig någon timme eller så och göra något annat, även om det känns tråkigt haha! :)



Okej! Shit!!! Hoppas jag också får det då jag kör, om jag får automatväxel överhuvudtaget eller om jag måste köra med vanlig.. :/ Nej det tror jag inte :)



Precis! Det känns roligt att fylla år såklart, men 18 är just något speciellt! Och alkohol är precis som du säger, man är inte sig själv om man dricker, och det blir bara bråk, kanske, så det är inte bra alls!



Förstår det. Det blir mycket fokusering på maten, och så, och det kan vara skitjobbigt.. Ska till min psykolog i dag, men vi pratar inte om maten nu, utan mer om livet, skolan, och så, hur jag mår allmänt :)



I dag ska jag till psykologen klockan 15, sedan ska jag hem, och kanske vara med en kompis! :)

Vad ska Du göra i dag? <3



Pussar och Kramar!! <3<3



2011-05-18 @ 07:23:52
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0