Count on me

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see  
I'll be the light to guide you

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do, oh yeah, ooh, ooh

If you toss and you turn and you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will remind you

Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need

You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do, oh yeah, ooh, ooh, yeah, yeah

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go, never say goodbye

You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do, oh yeah, ooh, ooh

You can count on me 'cause I can count on you





Kommentarer
Diana

jaha, nej om de börjar jobba tidigt blir det lite jobbigt :P men som tur är jobbar min mamma på en skola så hon var ledig idag ;)



ja, jag hatar oxå allt som media hjärntvättar svenska folket med!!! och typ 99% av bilderna har de ju redigerat så de blir ännu smalare och det stör mig ännu mer!! det värsta är att jag själv fastnar i en tidning eller nåt när jag ser det, eftersom jag har kvar det sjuka tänket. åh, jag hatar det! men om du tänker efter så är de flesta skyltdockorna också omänskligt smala!



hihi, ja det tror jag absolut! ;D alla kan det, om man bara vill! :) det är som att bli frisk ;)



vilken tajming att ni är lediga när du fyller! :D vi är lediga nästa måndag oxå, är ni det? :)



det låter kanon! :) vart ska ni åka isf?



pusss och kram!!

2011-05-29 @ 23:49:04
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
hanna ♥

ja, de är bara en chillvecka :) veckan efter det är de ju sommarlov :D själv? :)

2011-05-30 @ 06:29:44
URL: http://heaa.blogg.se/
Sandra

Både vänner och nya bekanta som kontaktar mig :)

Jag har nyss ätit frukost och nu ska jag fixa lite med hemsidan och portfolion innan jag ska ut pch ta en promenad!



Vad har du för planer idag?

Kram

2011-05-30 @ 08:23:01
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
camilla

Vad härligt att du mår så bra :D

låter som en toppenmysig dag :) hihi!

hur känns de med talet? när ska du redovisa det? ska de va 5 min långt?



ÅÅ jag gillar också de artisterna :) lyssnar också mkt på radio o sen älskar jag ju schlager typ carola o liknande hihi:P



Haha nää vi shoppade åt pappa:P eller ha ville ha smakråd xD eller jag hittade ett par örhängen förresten:P



Hoppas du får en riktigt bra måndag :) e de skola idag?:)



PUSSAR<3

2011-05-30 @ 08:38:06
URL: http://resanupp.devote.se
Zami

sv: Det är något utav de värsta jag vet också. Jag och mamma är lika rädda. så vi springer runt här som yra hönor när de åskar xD

2011-05-30 @ 11:25:53
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Twiggy♥

Ja, det låter verkligen som om Sundsvall ligger jättehögt upp i landet, men när man väl kommer uppåt är det väl sjukt långa avstånd mellan de olika städerna eller har jag fel? Sverige är större än man kan tro.



Vilken dag är det du ska hålla ditt lilla tal?



Kramar♥♥

2011-05-30 @ 12:32:17
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Jaha okej! Nej precis, är ju lite knasigt att gå upp och fixa frukost den tiden då hon skulle upp och jobba, då är man ju inte vaken själv haha! :)



Jaa! Jag blir så jäkla förbannad! Och inte kan man själv göra nånting åt saken heller så att dom slutar med de dom håller på med!

Och skyltdockorna! Dom är groteska! Fy fan vad arg jag blir! När man kollar på kläder ska man kolla på fina kläder, men då blir man bara på dåligt humör när man ser hur skyltdockorna ser ut som bär kläderna!!! ÅÅHH !!



Ja verkligen! Känns superskönt att vara ledig på sin födelsedag! Vi är också ledig på måndag, så de blir en riktigt lång helg, skönt! Ska du göra nåt speciellt då? :)



Vi ska ju åka ner till Skåne där min moster bor, och hennes dotter, och om vi åker utomlands, så blir de antingen Cypern, eller Grekland som vi har pratat om, sedan kanske de kommer mer förslag! :)



Puss och Kram!! <3<3

2011-05-30 @ 22:02:18
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Gud vad skönt! Ja, vi får lov den 10e, så de är nästa fredag, så de ser man fram emot!



Ska du göra nåt skojsigt på lovet då? :)



Kramar! <3<3

2011-05-30 @ 22:05:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sandra: Okej! De måste vara kul att knäppa på bekanta, men även på människor man inte känner! :)



Det låter som en skön dag! Jag har varit i skolan hela dagen, så jag har inte hunnit göra så mycket mer än att bara landa när jag kom hem liksom haha, :)

Men i morgon slutar vi tidigare, så ska försöka hinna med nåt roligt!!



Kramar! <3<3

2011-05-30 @ 22:08:11
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
hanna ♥

ellerhur! ja, de händer massa på lovet, t.ex te turkiet med bästavän å sånt :D själv? :D

2011-05-30 @ 22:11:55
URL: http://heaa.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Jaa, de känns så skönt att må bra! Hoppas du också gör de vännen! <3

Jajamen! Talet ska vara 5min långt, och då ska jag redovisa vad jag kan om sjukdomen, vilket är mycket! och de känns också lättare att prata om den öppet när jag nu är frisk, tror att de hade varit lite svårare om jag var sjuk att stå och berätta inför hela sin klass om hur de är att vara sjuk, om jag fortfarande var de, men nu så känner jag att jag klarar av de! :)

Det är nästa vecka som talet ska redovisas!



Ja dom är verkligen superduktiga! Ja, men Carola hon är ju bra hon! :)



Okej! Men de är kul att följa med sina föräldrar och kika på vad dom vill ha, jag brukar också vara smakråd åt mina haha! Okej, hur såg örhängena ut? :)



Jag hade skola i dag till klockan 16, och de gick jättebra! Var dock trött i skolan eftersom att jag kom i säng sent i går, fyyy. Men ska lägga mig tidigare i natt! :)

Hoppas du haft en toppenmåndag, och att du mår bra! vad har du gjort i dag fina? <3



Pussar och Kramisar!! ♥♥

2011-05-30 @ 22:14:13
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Ja fy fasen vad läskigt de är med åska! Usch! Haha, då är de som hemma hos oss! I allafall jag springer och gömmer mig haha, allafall när jag var mindre gömde jag mig i garderoben.. Nu är det väl att man ligger i soffan med en filt över sig haha, :)



Vad har du gjort i dag? :)



Kramar! <3<3

2011-05-30 @ 22:16:56
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Ja, i Sundsvall så är de rätt nära till allting, de är liksom nära till Gävle, och nära till Örnsköldsvik, men sedan när man kommer upp vid Skellefteå, Umeå, Luleå, däruppe, där är de långt mellan städerna, jag brukar aldrig vara däruppe, är mest neråt i landet jag! :)



Det är nästa vecka på tisdagen, så de är till att förbereda sig ett rätt långt tag i förväg vilket är bra.



Vad har du gjort i dag fina? Hur mår du? <3



Kramar i massor!! ♥♥

2011-05-30 @ 22:19:56
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Det låter superkul det! :D

Jag och min familj ska kanske åka till Cypern, så de ser jag fram emot! Annars blir de också ner till Skåne för att hälsa på lite släkt, och att umgås med vänner! :)

2011-05-30 @ 22:21:55
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Zami

sv: Jo men det blir ju så. Jag kom ihåg att jag satt under en filt när jag var mindre.



I dag har jag träffat en kompis, sen följde jag och syrran med mamma och stor handla mat. sj ? :)

2011-05-30 @ 22:21:56
URL: http://nattstad.se/Zamiii
hanna ♥

okej :D låter najs de me :D

2011-05-30 @ 22:35:13
URL: http://heaa.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Haha jaa, de är sant! Blir man riktigt rädd för nånting så gör man ju så.. En annan grej jag kommer i håg jag gjorde när jag var liten var att om jag såg nånting som jag tyckte var läskigt på tvn, så blundade jag samtidigt som jag höll händerna för ögonen... Istället för att ha händerna mot öronen och blunda.. Haha.. :)



Okej! Det låter kul!! :)

Ska du göra i helgen då? Har du nåt bestämt?



Kramar! <3<3

2011-05-30 @ 22:52:23
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Haha jorå, längtar till sommaren nu, inte långt kvar vilket känns skönt :)

2011-05-30 @ 22:53:34
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0