"Skuld"

Hejsan! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Har inte haft tid förrän nu att blogga något.
Dagen började med att jag vaknade sent. Halv 11. Åt frukost, och satt sedan och pratade i kanske 1 timme med min Moster som vi brukar göra på morgonen, och även under hela dagen. Sedan gick vi en liten promenad och sedan åt vi lunch. Grillkorvar med mos, räksallad, och lite annat tillbehör. Gott som tusan vad det. har inte ätit det på väldigt länge faktiskt. Sedan läste vi lite i en bok som heter "Skuld" verkar vara en jättebra bok alltså. Är helt fast, haha. Sedan har vi spelat spel, och pratat vidare, så nu sitter jag här,  och ska snart spela fia med knuff. Vad har ni gjort i dag?
I morgon åker min Moster hem. Tråkigt. Men Hon måste hem till sig. Hon har snart varit här i en vecka. På Måndag. Helt obegrilpligt vad tiden går fort ibland. Ja iochförsig så kom hon på kvällen i måndags, men ändå. Tiden rinner iväg, och snart är det jobb på gång. På måndag smäller det till med arbete på "riktigt"
KRAM ♥





Ingen bra bild alls. Men den är från google.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0