Läkarsamtal, och kvällsskift, låter som en fullbokad mamma, haha

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Bra hoppas jag! Med mig är det kanon. Dagen började med att jag vaknade halv 10 och åt frukost, sedan for jag och Pappa till sjukhuset för samtal med min läkare C. Vi pratade i 1 timme ungefär om allt möjligt, tabletter, maten, skolan, mig själv, hur jag mår, osv. Det kändes jättebra att få prata ut med henne om saker jag funderar på och så. Hon berättade även att mina värden, vi tog ju blodprov förra veckan, och proverna visade ingenting konstigt, allt ser normalt ut, förutom att min mens inte har kommit tillbaka än, vilket jag stör mig på. Nu får den banne mig komma! jag har väntat i 3 år på den, och det börjar bli tjatigt nu. När jag var sjuk ville jag inte ha mensen, men nu när jag är frisk så är det liksom ett friskhets tecken på att man är frisk när man har mensen tillbaka. Men det kan dröja flera år innan den kommer, och det vet jag.
Sedan åkte jag hem och åt lunch, pasta, och pasta sås, och grönsaker, sedan åkte jag till praktiken, gick på skiftet 14.30, och slutade 21.00. Tog med mig samma mat till middag som jag åt till lunch. Dagen gick relativt fort ändå. jag gruvade mig ju för att tiden skulle gå jättelångsamt, men det gjorde den faktiskt inte, och även fast jag inte gjorde mycket saker, så gick tiden fort. Det är i allafall kul att vara på praktiken, det känns liksom, "naturligt" och det känns jättebra, och det är kul att träffa alla människor. Sedan kom Pappa och hämtade mig, och jag åkte hem och åt kvällsfika, nu är jag proppmätt, och ska snart lägga mig för jag ska upp tidigt i morgon. Börjar klockan 8 - 16. Och jag måste upp extra tidigt för att min bror ska på sin praktik i stan också.. Stressigt värre, men kul.
Tänkte logga in och lägga upp ett inlägg innan jag for förut i dag, men då var det något knas med inloggningen som det kan vara på blogg.se ibland. Men nu är det löst! Och det är jag jättelycklig för, haha!
Känner mig jätteglad! Hoppas er dag också varit bra!
KRAM ♥


En bild på mig utanför sjukhuset, huga hur man ser ut, men det bjuder jag på..


Kommentarer
Linda

Mensen kommer att komma tids nog.

Jag har alltid haft min fast jag hade ett bmi på 12. Det är konstigt, men mina blodvärde var jättebra även då.

2011-03-18 @ 21:30:50
URL: http://peaklinda.blogg.se/
Kajsa-Stina

Okej. Oj, även fast bmi:et var så lågt.

Mina blodvärden var inte alls bra när jag var sjuk, och jag har ju "förstört" min kropp under min sjukdomstid, så jag har nog rubbat menstruationscykeln, men den kommer tids nog som du säger. :)

Kram

2011-03-18 @ 23:01:01
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0