Hemmagjord glass, gudars vad gott!

Tjo! Hur är det med er i dag? Med mig är det superbra! Mätt och belåten, och lite småtrött efter en arbetsdag. Jag började 8, och slutade 16.00. Tog med mig pannkakor till lunch, och gud vad gott det var! Det var ett tag sedan jag åt det sist, och sedan fick jag 1 bulle till fika efteråt! Snällt av dom! När gamlingarna skulle äta, även dom åt pannkakor i dag, så matade jag en tant, och det gick bra! Jag gruvade mig lite för det innan eftersom att jag inte direkt brukar mata andra, och man får ju inte mata för snabbt, då blir dom stressade, men det gick bra. Och lilla G var så gullig så!
Sedan när jag åkte hem efter jobbet så tog jag ett skrivmål, i dag igen. Haha. Och glass till efterrätt! Nu är jag mätt.
Ska kolla lite på tv i kväll, och försöka att lägga mig tidigt. Börjar 8 . 16 i morgon också. Sedan är jag ledig i helgen. Sedan börjar det om igen på måndag.
I kväll blir det "Sveriges Värsta Bilförare" Haha! Alltså, jag garvar alltid högst i hela kvarteret här när jag kollar på det. Bergis låter det genom väggarna! Nä, nu överdrev jag, men nästan. ;)
Nu ska jag kika lite på musik, och kanske sjunga lite, vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0