Har haft mycket på senaste tiden

Hej på er! Hur är det i dag? Med mig är det rätt så bra, lite små ångest inför i morgon hur det ska gå på praktiken, men annars så. I dag åkte min Moster hem. Tråkigt, men Hon måste ju också hem till sig. Så ja, jag har inte gjort så mycket i dag hittils. Vaknde sent, för jag har inte sovit ut på flera nätter beroende på olika saker. Bla därför jag inte bloggat så mycket. Det har verkligen dragit ner mitt humör ner till fotknölarna. Men det verkar bli lite bättre på den fronten nu, men då kommer det andra orsaker till att vara deppig. Jaja, så kan det vara ibland. Men jag mår ändå mycket bättre än på länge!
Vad ska ni göra i dag? Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir nog till att vara hemma, och kanske baka något, hehe. Skulle vara gott med kladdkaka.
I morgon som sagt är det ju min första praktikdag, vilket innebär ångest. Ångest att det ska gå åt skogen, men det kommer nog att fixa sig tillslut. Ska ju vara där i 5 veckor på rad. vilket känns ganska bra ändå.
Jag ska bli bättre på att blogga nu. Jag har haft mycket som snurrar i huvudet på senaste tiden.
Nu ska jag äta, och sedan får jag se vad som händer, kanske bakning.
KRAM ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0