God förmiddag!

God förmiddag! Hur är det med er i dag? Med mig är det sådär, ont i halsen, men annars så är det bra!
Har nyss ätit lunch som blev, stuvade makaroner och korv, och morötter. Mums! Längesedan jag åt det faktiskt.
I dag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Är ganska risig, så orkar inte göra något speciellt ändå. Kanske knäppa lite kort eller något? Det är ju så fint ute nu, och jag tror väl inte att det är allt för kallt!? Så jag får se hur det blir med det! :)
Jag har inget inplanerat möte förrän i morgon då jag ska till min psykolog. Jag brukar ju ha sjukgymnasten på tisdagar, men nu ska vi ju börja med varannan, så då har jag en liten lucka just i dag, när jag inte orkar göra något annat än att vara hemma, haha.
Vad ska ni göra i dag?
KRAM ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0