:)

Livet är som en klar låga,
och vi lever av en osynlig sol inom oss
.






Kommentarer
Jennie

Go kväll! :)



Haham tror nog det va många som gjorde samma "misstag" som du igår kväll. Datorn ställer ju om sej själv så den ställde jag inte om.

Kände du dej allämnt hängig eller pga tidsomställnigen? Jag är ledig imorn. eller jaa..asså jag jobbar ju halvdag så helt ledig är jag inte förrän nästa helg.

Hehe, undrar om det är så att alla får visdomständerna eller inte?!! Jga vet ju att de kan komma närsomhelst, som sagt, på mej själv förra sommarn och så nu så... men vet inte säkert om alla kommer få dom. Men de får iaf plats i min mun. :)

Nää, nu är dte ju kväll redan och jag har ju jobbat sen har ajg tränat och lagat mat o nu äter jag framför datorn och framför Bachelorette. Kollar du?



kram*

hoppas du mår bättre!

2011-03-27 @ 20:32:20
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Jennie: God kväll! :)

Haha ja! Det var nog inte bara jag som gjorde bort mig haha, ja, nu är klockan på datorn också som vanligt. Skönt det så man inte blir alldeles förvirrad av alla klockor i huset!



Jag kände mig hängig pga av förkylningen. Den går upp och ner, och just nu mår jag riktigt illa, känner mig riktigt kass alltså, men det blir nog bättre snart! :)

Okej! Jag är också ledig till helgen, det här var den enda helgen jag skulle jobba, sedan blir det bara på veckorna.



Haha ja! Jag tror att alla får visdomständer, men det är nog olika för varje person när man får dom, jag är ju bara 16, och dom kanske kommer när man är lite äldre, jag vet inte riktigt, haha :)



Ja okej! Ja klockan är rätt mycket nu. Jag ska nog lägga mig på en gång nu. :)

Nej jag har inte sett det faktiskt, få ta att göra det!



Kram! <3<3

2011-03-27 @ 23:17:12
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0