Designer är inte min starka sida, är de er? :)

Tjoho allihopa! Hur är det med er i dag? :D Med mig är det inte bra alls. Har velat blogga hela dagen, men kroppen har strejkat. Jag har fått legat i soffan nästan hela dagen, förutom när jag åt, men annars hela dagen typ... Inte roligt. I morgon är det fredag, vilket innebär att min storebror fyller 19 år. Jag har inte hunnit vara i väg och köpa någonting, för jag har ju inte orkat. Jag som tycker att det är så kul att köpa grejer och ge bort! Jag har inte orkat åka in till stan och köpa något. Har ni något tips på vad man kan köpa till en kille som fyller 19? Jag har liksom inga ideér just nu.

I dag har jag ju mest bara legat på soffan och egentligen velat blogga, men orken har inte funnits. Är less på förkylningen nu, men det blir bättre! :)
Jag funderade på, är det någon som är duktig/ tycker att det är kul att göra designer? Jag är ganska så less på min design om man säger så.. Det är ju en design som redan finns när man startar bloggen. Men jag är heeeelt jäkla värdelös på att göra designer. Jag gjorde en, en gång, men det vart inte så bra, eller det gick inte att ladda upp den. Så jag undrar. Är det någon som har lust att göra/ hjälpa mig att göra en design? Då skulle jag bli glad. :)

Jag hoppas verkligen att det är bättre med förkylningen i morgon. Dels för att jag ska kunna blogga som vanligt, och dels för att det är tårtatajm i morgon! Och då vill jag faktiskt ha smak så att jag känner hur god tårtan är. Det är inte så roligt att äta tårta utan att känna smak.


I dag tittade solen fram, och det märks att det börjar bli vår. Skönt. Den här vintern har varit lång och kall. Längtar till sommaren! :)


Hur har er dag varit? Hoppas den har varit underbar! :)

KRAM ♥





Kommentarer
Jennie

Haha, ja så kan det ju också vara, men du får mer än gärna flytta ner till sthlm, vill gärna ha fler fina personer i min närhet och som man kan umgås med, för jag kommer i alla fall inte flytta ifrån Sthlm. "Stockholm i mitt Hjärta" haha ;)



Hur mår du? Har du sovit gott inatt?

Inte jag tyvärr :(

Vaknade till flera ggr inatt och kallsvettades, nästan som frossa, för ajg skakade liksom och så

hae jag ont magen, huvudet och mådde så illa. Tog en

Alvedon + en åksjuketablett (de hjälper mot illamåendet) men det blev inte så mycket bättre :(

vid kl 04 ungefär va jag tvungen att springa till badrummet och kräktes 3 ggr samt "satt på toan" om du förstår va jag menar... :P

Men är ändå på jobbet nu. Det är ju lite det som är krångligt, för jag ÖPPNAR ju varje morgon på gymet så jag kan liksom inte ringa till nån såhär tidigt, om jag blir sjuk såhär på natten, utan det är bara o bita ihop och försöka ta sej dit ändå. Just nu mår jag väl nån procent bättre, men fortf inte alls helt ok, känner jag. Försöker iaf just nu med en kaffe. Tanken på mat just nu gör mej ännu mer illamående, men jag ska försöka få i mej frukosten lite senare istället sen. (Äter den alltid här på jobbet).

Hoppas det blir bättre eftersom jag ska jobba på Hemköp senare i eftermiddag 5 timmar också!



vad ska du göra idag?

(P.S. Sorry att jag inte hunnit svara på din förra kommentar än! D.S.)

2011-04-01 @ 06:47:11
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Jennie



...Och nej, tyvärr har jag inget tips på present till din bror. Har ingen bror själv och vi har typ endast tjejer i vår släkt och jag har heller aldrig haft en pojkvän, så jag har INGEN ANING om va man köper till en kille!!! :(

2011-04-01 @ 06:50:00
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Jennie: Ja! Det skulle verkligen vara kul att bo i huvudstaden! Och att få träffa dig, och andra människor. Det skulle verkligen vara skönt att komma i från Sundsvall. Även fast det är fint här, så vill jag testa något nytt. :)



Jo tack! Jag mår lite bättre än i går. Och då hoppas jag att jag är ännu bättre tills i morgon. :) Och jag har sovit så himla skönt i natt! Jag sover som en stock jag haha, jag sover så djupt! :)



Nej men gud vad jobbigt. :( Det är jättejobbigt att vakna mitt i natten, och att man inte mår bra dessutom. Håller du på att bli sjuk kanske? Det är aldrig kul att vara sjuk, usch.

Vad krångligt att du inte kan ringa någon annan på morgonen. Tänk om du blir liksom jättesjuk, får feber osv och inte kan ta dig till jobbet. Det måste gå att fixa på något vis tycker jag, men bra att det känns lite bättre nu i allafall. :)



Nu när jag praktiserar på äldreboendet så brukar jag äta frukost där också. Men nu när jag är hemma och har feber, så kan jag äta hemma i lugn och ro, det är skönt. :)



Oj! 5 timmar i eftermiddag, gudars! Hoppas att du känner dig ännu lite bättre då, så du orkar i 5 timmar. :) <3



I dag ska jag äta tårta och fira min bror som fyller 19. Kolla på när han öppnar paket och så, :)



Okej, tack ändå :) Vi har också mest tjejer i vår släkt faktiskt, men jag kommer nog på något, det får bli en liten försenad present, jag har faktiskt inte haft ork att ge mig ut och köpa något.. :P



Hoppas du får en bra dag!!



Kramar <3<3

2011-04-01 @ 14:45:42
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0