Besök, prat, och titt i gamla fotoalbumet

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Med mig är det kanon! Har nyss kollat i ett gammalt fotoalbum som min Moster hade med sig. Hon kom till oss nu i kväll vid 21.30 tiden ungefär, så sedan dess har vi pratat, kollat i album, och skrattat. Det var en hel del blandade upplevelser genom åren på mig och andra i min släkt. Bilder på mig när jag började bli sjuk, när jag var sjuk, och när jag var liten. Så gulligt att kolla på sig själv när man var liten. Jag med mitt mellanblonda hår, lite lockiga, och alltid den glada lilla tjejen! Blir alltid på så glatt humör när jag kollar tillbaka på gamla minnen, men även lite nostalgisk ibland.  Nu ska vi snart gå och lägga oss allihopa i huset. Jag med för en gångs skull! I morgon väntar nya äventyr. Har inte bloggat något i dag. Har varit upptagen hela dagen lång, med roliga händelser. Hoppas er dag har varit fantastisk den med! I dag är det första dagen på lovet, och nu i veckan ska jag ta reda på numret till äldreboendet jag ska praktisera på, och ringa och bestämma tider i 5 veckor framåt, det kommer bli jättebra!
Nu ska jag nog läsa lite innan jag slår igen ögonen för ikväll.
God natt alla underbara, så hörs vi i morgon!
KRAM ♥

I kväll blir det denna boken. Jag köpte den i torsdags.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0