A timekill to die for - Kent

It was the 29th of March
and our fever made it hard
To stay and stall to keep in shape
While magazines were trying hard to find next year’s face

She is the sad one I’m a clown
Charlie Chaplin, Eva Braun
She learned to smile, I bought her friends
It was the beginning of the end


It’s cheap thrills and high scores
It’s surgery and her high cheek bones are fake
It’s a timekill to die for
It’s bedtime for jokers
We’re dead serious this year

And here comes April all in blue
And good she dresses torned and too
They killed our heroes one by one
Poisoned by the TV-chefs and reruns


It’s cheap thrills and high scores
It’s surgery and her high cheek bones are fake
It’s a timekill to die for
It’s bedtime for joke’s
We’re dead serious, my dear










Kommentarer
camilla

Ja de tror jag med :) allt man gör flera ggr blir ju lättare och lättare :D

Ja kina mat e verkligen kanongott, vilken är din favorit rätt? :)



Åå vilka serier följer du hihi? :) hur mår du idag? något bättre ?<3



Jag förstår det, måste väcka många minnen men samtidigt ska du vara så stolt över dig själv som kan se tillbaka och se hur långt du faktiskt kommit och att du (förhoppningsvis) aldrig vill tillbaka ner i skiten igen :)

Du är grym <3



Kramisar<3<3

2011-03-31 @ 08:25:22
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja visst är det så! Allt blir lättare ju fler gånger man gör det. Det är alltid första gången som är lite svårare, men det går lättare med tiden! :)

Ja guuud vad gott det är! Jag älskar 4små rätter, alltså när man får, det är någon gryta med typ bambuskott i och kött, och ris, sedan är det en kycklinggryta med ris, och så är det såna här friterade "bollar" typ, med kyckling, och med räkor i! Så jäkla gott! Älskar det!! :)



Jag har hela säsong 1 med "Solsidan" som jag brukar kolla på, älskar verkligen den humorn. Sedan brukar jag kolla på, det är inte direkt en serie men "Sveriges Mästerkock" Och "Sveriges värsta bilförare" och ibland brukar jag kolla på lite serier på typ 3an, och 5an, men även på 4an haha! :)

har du någon favoritserie, favoritprogram, som du brukar följa? :)



Jag mår lite bättre i dag tack! Men det är fortfarande långt i från bra med förkylningen, men det går framåt! :) <3



Ja! Det är verkligen jätteskönt och kul att se att jag har gått igenom en massa, och nu mår så mycket bättre! Att även fast det är en krävande sjukdom, så går det att bli frisk, det går att må bra igen! Jag älskar verkligen att vara frisk, det är en sådan skön känsla, och man mår så mycket bättre i hela kroppen! :)



Hoppas du får en bra dag i dag! :) <3



Kramar <3<3

2011-03-31 @ 14:22:10
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

Åå ja du måste prova :D jag trodde de skulle va popcorn innuti men de smakar typ som kexchoklad med smak av vanilj nästan, hur goda som helst :D



Åå jag älskar kyckling eller räkor med sötsur sås bäst tror jag :D



Asså jag älskar cityakuten :D men annars har jag nyss sett färdigt hela oc boxen :D men annars följer jag inget direkt..eller jo kniven mot strupen älskar jag haha^^



Har du gjort ngt skojsigt idag gumman?

Massor med pussar <3<3

2011-03-31 @ 15:21:04
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: ÅÅH guuud vad gott! Det måste jag prova! Ska köpa det i morgon, jag har inte varit i väg någonstans på flera dagar pga av förkylningen, riktigt tråkigt att vara förkyld. Men i morgon ska jag banne mig smaka den där chokladen som du hade till mellanmål, mums! :)



Ja! Det är så jäkla gott! Det var dock ett tag sedan jag åt på kinarestaurang, men min bror fyller ju 19 i morgon, så kanske att vi kan äta ute då, liksom fira lite grann! :D



Okej! Ja, Cityakuten är bra! Har inte sett på oc så mycket faktiskt, och kniven mot strupen har jag inte sett! Måste ta och kolla det! :D <3



I dag har jag mest lyssnat på musik, och skrivit lite grann. Och tagit det lugnt framför tvn, men det är rätt skönt det med! Hoppas att jag är bättre i morgon så man orkar göra någonting som är riktigt kul! :D

Har du gjort något kul i dag? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-03-31 @ 22:22:19
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0