3-rätters-middag-a-la-halv8hosmig!

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Med mig är det kanon. Jag har inte hunnit att uppdatera något sedan i går. Vi var ju på föreläsningen på biblioteket, den var bra. Hon som hade den pratade om ensamstående mammor bla. Sedan åkte vi in till stan för att kolla på en utställning. Dock så visade det sig att bara i går så öppnade dom 16-19 tror jag det var, men annars öppnar dom 12. Det var ju lite irriterande faktiskt.. Så då åkte och kollade på min skola istället, min moster har aldrig sett den för hon bor nere i Skåne, så vi visade henne den, och sedan åkte vi till "gottgruvan"
Det är en affär med lite utav allt möjligt, godis, ljuslyktor, ljus, drapperier, prydnadssaker, ja, allt möjligt, men jag köpte ingenting.
Sedan på kvällen så åt vi god mat och kollade på Irene Huss "Glasdjävulen" Så det blev rätt sent allting. Sedan så satt jag och min Moster och pratade till klockan 1 på natten, kul. :)
Nu i dag hittils så har jag hunnit äta frukost. Det enda jag hunnit i dag hehe. Snart är det lunch, och sedan ska vi förbereda vår 3-rätters-middag! Kan inte säga vad vi ska ha på menyn, för det är som en överraskning till hela familjen, så kommer med mer information senare!
Vad ska ni göra i dag?
KRAM ♥



Helge Skoogh kommer att stå och intervju oss i köket också!
Kanske inte....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0