Regnigt väder

Godkväll mina fina läsare! Hur mår ni i dag? Jag mår bra, eller aa, rätt så bra, jag har ont i foten, och jag lovar er, det gör verkligen ONT! Jag tror att jag har fått en spricka eller något sånt, alltså det är som en ilning i hela foten, och jag kan inte stå på den. Kul.. Alltså, varför!? Varför har jag drabbats av det för? Jag har ju inte gjort nånting alls heller, så jag förstår inte! Jag måste kolla upp det, mamma ringde vårdcentralen förut i dag, i eftermiddags, men dom sa att vi skulle ringa i morgon igen, okej? Bra vård här.. Tur att jag ska utbilda mig så att det blir någon ordning.. Så vi ska ringa i morgon igen och hoppas på att jag får en tid, och jag vill fan ha en akuttid, det gör verkligen ont, och även att jag och mamma åker ner till Stockholm i morgon för att gå på Linkin Park konserten, och här sitter jag med en ont fot, och även att deras flygplan kanske blir inställt för något jäkla askmoln! Så, jag hoppas att få komma in och kolla foten i morgon innan vi åker, och att flygplanet inte blir inställt pga askmolnet. Och även att jag har märkt att jag blivit flygrädd på sista tiden.. Vad är det som hänt med mig haha? Ursäkta att inlägget blev lite "argt" men det är så det känns inuti, "min fot" just nu, så vi hoppas på att jag får en tid i morgon som sagt. Pappa åkte och köpte ett bandage förut, och jag har haft på det hela kvällen, men det hjälper inte direkt. Hoppas att ni haft en fin dag iallafall! :) Här har det regnat hela dagen, så man har inte kunnat vara ute nånting heller.. Haha, även att jag fortsätter att klaga, men det beror på foten! :(
Var på skolan i dag med mamma för att lämna en uppgift, men läraren var tydligen ledig i dag och kommer dit nån annan dag den här veckan, så jag städade ut det sista ur skåpet, så nu är det gjort!
I morgon åker kameran ner i väskan, och jag ska knäppa kort på allt i Stockholm, hoppas nu att det går att lägga ut bilderna, har ju krånglat en del med det nu, men vi får hoppas!

KRAM♥










Kommentarer
Zami

sv: Ja de ska bli roligt, inte för jag kan något om bilar men jag har alltid gillat dom, jag har inte heller vågat tala om innan att jag vill hålla på med bilar och att jag gillar dom, för du vet det är ju inte de tjejer ska hålla på med så man har fått skit för de men va fan nu är det jag som ska trivas inte alla andra :D



Jo men jag har suttit inomhus i två eller tre sommrar nu så jag är inte riktigt van vid solen. Det är så vart så jag springer ut och in hela tiden xD



I dag ska jag till Bup och göra mitt sista test i utredningen sen efter det så ska jag vara med en kompis som jag inte har träffat sen påsk skulle jag tro :D Vad ska du göra ?



Kram! <3

2011-06-14 @ 08:04:20
URL: http://nattstad.se/Zamiii
camilla

aa jag lovar gillar du nutella kommer du älska de i tråtor hiih :D



Ja preci o man vet ju att de inte kommer hända ngt med kroppen för att man äter mer någondag:) nu är magontet borta iaf:P



Fyy så tråkigt med regn :/ igår träffade jag en kompis och sen var jag med mamma o pappa på stan annars hände inte så mkt. Idag har vi massa regn här:P vad ska du hitta på? hur mår du?:D



Pussisar<3

2011-06-14 @ 08:33:53
URL: http://resanupp.devote.se
lovisa

sv: jag styrketränar men just denna vecka har jag en intensiv konditionsvecka:)

2011-06-14 @ 09:10:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
hanna ♥

håller med, jättefina! han var sååå gullig som köpte det till mig! :D

2011-06-14 @ 09:43:30
URL: http://heaa.blogg.se/
Twiggy♥

Åhh vad härligt att du fått sommarlov nu sötis:) Finns det något speciellt du har planerat att göra då?



Stor kram♥

2011-06-14 @ 11:35:22
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Camilla

Sv: Ja, det är ett helvete men att sig ut ätstörningsträsket är nog det bästa man kan göra när man väl hamnat där. Det är långt ifrån lätt men så skönt det är efteråt :)

Kram

2011-06-14 @ 12:55:26
URL: http://a-new-life.bloggplatsen.se/
t h a i p i n n e n ♥

sv; här är det ocks¨å molnigt :(

2011-06-14 @ 14:10:43
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Diana

neje!? du kan ju inte få ont bara sådär! :o hoppas verkligen du får komma dit imorgon innan ni åker och att planet inte ställs in! vilken tid åker ni?



här har det oxå regnat :/



ja, hoppas det funkar att lägga ut bilder sen! :)



Pussar finis <3

2011-06-14 @ 20:51:30
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Ja men precis! Det är ju kul att lära sig något nytt också, och jag håller med dig. Det där att det är en "kill-grej" att hålla på med bilar, det är det inte, och det är som du säger att det är DU som ska trivas på din linje, och ingen annan :) Det kommer bli kanon det!



Nej, då är det ju såklart en annan sak att vara ute i solen, jag älskar solen, men ibland blir det för varmt haha ^^,



Okej, vad är det för test du gör? Är det en utredning? :)

Okej, kul!

Jag var i Stockholm i går, så jag har inte haft tillgång till dator, jag var på en konsert, och sov på ett snyggt hotell, så jag har haft det kanoners!



Kramar!! <3<3

2011-06-15 @ 22:01:44
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Hihi okej! Ska testa det så fort som möjligt, verkar så jäkla gott! :)



Precis! Det är bara tankarna som spökar med en, och det är då man måste våga lite på sitt "rätta jag" att det inte händer nånting, för det händer ingenting! Bra att magontet är borta nu! :)



Ja verkligen! Hatar regn, usch!

Okej kul! Hittade du något skoj där då? :)

Jag mår bra tack fina du! Jag var i Stockholm i går på en konsert och sov på ett snyggt hotell, men hade dock ingen tillgång till dator :/ Men nu är jag hemma igen!



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-06-15 @ 22:05:23
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lovisa: Jaha okej! Det låter skoj, men hur lägger du upp träning och kost? Jag är helt lost på sånt haha! :)

2011-06-15 @ 22:06:49
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Ja verkligen! Jättesött! :)

2011-06-15 @ 22:08:11
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Ja verkligen! Underbart med sommarlov! Jag var i Stockholm i går och var på en konsert, och sov på ett snyggt hotell, sedan var jag på stan och kikade lite innan vi for hem igen med flyg, flygrädd som man är.. Så gick det bra ändå! Och på måndag åker jag och min familj neråt i Sverige igen, och till Skåne för att hälsa på lite släkt! :)



Vad ska du göra nu i sommar? Hur mår du? :)



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-06-15 @ 22:10:50
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja verkligen, ätstörningar är en så hemsk och krävande sjukdom att det inte finns ord till hur förjävligt det är. Usch, men det är så skönt att vara ur det! Känslan av att vara frisk igen är så underbar! :)



Vad har du hittat på i dag? :)



Kramar!

2011-06-15 @ 22:13:01
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv T h a i p i n n e n ♥: Det är så tråkigt med dåligt väder. Jag var i Stockholm i går med mamma och var på en konsert, där var det iallafall fint väder, sedan idag innan vi for hem var vi på stan och kikade lite i affärer, och då var det riktigt skönt ute!

Vad har du gjort i dag? :)

2011-06-15 @ 22:15:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Jag var till vårdcentralen, och dom sa att det hade blivit nån överbelastning eller nåt? Fattar ingenting just nu haha, men jag skulle ha nåt bandage runt omkring, och komma tillbaka om det blev värre!

Planet vart inte inställt som tur var! Så vi åkte vid 16.30, kom fram typ 50 minuter efter, så det var jättebra! :)



Ja! Jag knäppte från globen, och filmade med kameran, och jag kan ju inte lägga ut filmer.. Måste ju lära mig det haha, och lite bilder, så hoppas att det går att lägga ut!



Vad har du gjort i dag? Hur mår du? :) <3



Pussar och Kramisar!! <3<3

2011-06-15 @ 22:19:37
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Zami

sv: Ja exakt, det är jag som ska trivas med den linjen jag går i. Visst jag kommer säkert va typ den ända tjejen men vad gör de, jag kommer bättre överens med killar, har alltid gjort de. har alltid var en pojk-flicka.



Ja solen är härlig men ibland för varm xD



ja jag går på utredning, men jag är i stort sätt klar med den nu vilket är väldigt skönt. har väntat på de ett bra tag nu.



Okej var du på linking park ? :D



Kram! <3

2011-06-15 @ 22:20:23
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Twiggy♥

Skåne är underbart, jag älskar skåne. Vart ska ni då?:)

Min sommar är inte så planerad. En spelning i juli är väl egentligen det ända som är helt inplanerat. Men vi tar dagarna som de blir.



Kramar♥

2011-06-16 @ 12:06:39
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Zami: Absolut, det är du som ska trivas, och det kommer du att göra! :)

Ja, men jag tror att det är fler tjejer som söker till fordon nu, du kanske är den ända tjejen, men vad gör det? Du och massa killar, det är ju bara kul :D



Haha, ja det är ju faktiskt så, att solen kan bli för varm ibland xD



Vad skönt att du snart är färdig med utredningen! Det brukar väl ta rätt lång tid att göra en sån? :)



Jaa det var jag faktiskt haha! Var du där? Konserten var bra tyckte jag iallafall! :)



Kramar!! <3<3

2011-06-16 @ 22:57:04
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Ja visst är det! Jag älskar också Skåne, har lust att flytta ner dit! :)

Vi ska åka ner till ett ställe som heter Perstorp, men även till Malmö, och åka runt lite där nere och hälsa på hennes vänner och så :)



Okej, kul! Vad är det för spelning? :)

Det är helt rätt! Man ska ta dagen som den kommer, och bara njuta av varje dag!



Vad har du gjort i dag fina? Hur mår du? <3



Kramar!! ♥♥

2011-06-16 @ 22:59:46
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0