Nationaldagen!

Godkväll mina fina vänner! Hur mår ni? Bra hoppas jag! Jag mår bra, har dock lite ont i halsen, hoppas INTE jag kommer bli sjuk nu! Inte långt kvar av skolan, snart sommarlov ju, då vill man inte vara sjuk, inte annars heller, men ni förstår vad jag menar!
I dag var jag och mamma in en sväng till stan, och jag köpte lite grejer, en kjol, ett linne, och en dvdfilm, Beck - I Stormens Öga, nu har vi då alla Beck-filmerna... Jajamen, jag älskar Beck. Haha. Den är ju rätt gammal, 2 - 3 år sådär, men jag har inte velat köpt den innan, men nu gjorde jag då det!
Sedan åkte vi hem och åt hamburgare, och sedan knäppte jag lite kort i skogen haha, på lite blommor och sånt där, sedan även solade jag lite grann, så det har varit en kanon dag!
I morgon är det skola som vanligt, och då skulle vi få veta betygen i vård och omsorgsämnena, hoppas på att det är bra, jag har jobbat riktigt hårt med det, så nu vill jag få lite postivt tillbaka. Men de tror jag att jag kommer få, för jag får alltid bra på inlämningar och sånt, så det är kul! :)

Var på lite dåligt humör nu på kvällen, men så är det ju ibland, jag kan inte alltid vad den glada här i världen. Men nu är det bra igen, måste ju få bli arg nångång jag med!
Nu ska jag snart sova, eller om någon timme så att man kommer upp i morgon! ^^

KRAM♥













Hittar inte bilden på linnet *sad face* men får väl knäppa de då jag har på mig de en annan gång istället!


Kommentarer
hanna ♥

shoppat lite å så :) själv? :D

2011-06-06 @ 21:57:31
URL: http://heaa.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Okej skoj! Jo, de har jag också gjort ^^

Sedan har jag bara solat och fotat lite grann :)

2011-06-06 @ 22:21:27
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Diana

nej, du kan ju inte bli sjuk nu!? det är väl bra onödigt! :o



fin kjol! :D



åh, hoppas du får bra betyg då! :)



sv: ja, men jag känner oxå lite så :P vill ju inte skämma ut mig för HELA världen liksom XD haha



det är jättekul! :D inte så läskigt tycker jag ^^



ska du göra nåt speciellt efter skolan imorgon? :)



BAMSEKRAM!! <3

2011-06-07 @ 01:08:22
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Twiggy♥

Söt kjol!



Hoppas verkligen inte att du blir sjuk nu hjärtat. ♥



Jag mår sådär. Är lite nere idag och vädret är kasst så då känns ju allt ännu sämre, men jag lever och det är huvudsaken;) hihi



Puss♥

2011-06-07 @ 12:26:53
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Haha ja! Det skulle vara riktigt onödigt att bli sjuk nu! Som tur är så var det bara nåt tillfälligt! Så nu är det borta! Skönt!



Hihi ja det var en söt kjol tyckte ja! :)



Jag pratade med lärarna i vårdämnena, och i arbetsmiljö, och jag fick VG i båda, så jag är nöjd! ^^



I dag efter skolan så tog jag det bara lugnt, solade lite grann när jag kom hem, och bara njöt. Fick sluta klockan 13 i dag, så de var riktigt skönt! Har du gjort något skoj i dag? :)



Pussar och Kramisar!! ♥♥

2011-06-07 @ 22:00:17
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy♥: Hihi aa, jag tycker också de! :)



Nej! Som tur var så blev jag inte det! Var bara nåt tillfälligt som tur var! Skönt :)



Okej :/ Hoppas du mår bättre snart vännen! Jag hade en lien depp dag igår, och de måste man få ha ibland! Men de är ju bättre att ha fina dagar, och du kommer att få många såna sedan hjärtat! ♥♥



Puss och Kram!! ♥♥

2011-06-07 @ 22:03:45
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0