Vi tar och kör en liten lista här då när man ändå inte har något annat för sig

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jeans, tröja, strumpor mm, smycken och grejer också,
Vad använder du just nu för skor: Jadu, om jag visste.. Haha skoja, nämen det är ett par svarta, så långt är jag med,
Favoritfärg på kläder: Varierar det där, men svart grå, ööhh, brun, men kan även ha somriga färger, så som sagt, varierar

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag själv
Du pratade med: Jadu telefon eller vad? Nä man med pappa
Du delade en drink med: Ja, Erika?
Du gick på bio med: ojjj, var ett tag sen, men tror det var mamma
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Bror

Senaste
Låt du hörde:
Jag själv som sjöng
Film du såg: Lögnens pris om man nu kan kallad et film, fyfan
Mat du åt: Hamburgare, godis är ju inte mat liksom...
Kram: Mamma
Puss: Säg det
Fest: Jadu, ett tag sen
Känslan: Nu?
Ilska: Förut i dag
Resa: Ja alltså utomlands var ju förra året då, men nu i sommar ner till Skåne, och Stockholm på måndag
Glädje: I dag
Dröm: I natt antagligen?
Boken du läste: Hm, ungdomsbok jag inte kommer ihåg namnet på
Personen du träffade: Pappa
Personen du pratade i telefon med: Erika
Personen du fick sms av: Samma
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit en
Gången du var utomhus: Förut i dag,
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i dag
Saken du köpte: En film, och den filmen var, Till det som är vackert, two and a half men, och något med Magnus Betner

Om dig

Namn: Kajsa
Ålder: 17
Smeknamn: Kajsa
Syskon: Bror
Sysselsättning: Vadå sysselsättning?
Bra egenskaper: Snäll, rolig, ställer alltid upp, lyssnar alltid, mm, ibland kanske för snäll haha
Dåliga egenskaper: När jag blir arg, då är jag arg
Linje/klass: Ska börja andra året på gymnasiet i höst, omvårdnadsprogrammet
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 39








Kommentarer
c.

sv: haha men det är ju bra! :D

2011-07-03 @ 00:24:01
URL: http://carolinesjondin.devote.se
Kajsa-Stina

sv C: Haha jo det är det ju, men skulle ju inte sitta fel med lite sol, är ju förfan sommar :P

2011-07-03 @ 00:28:57
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0