Jäkligt tråkig lista

ALLMÄNT...
Namn: Kajsa
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Inga
Längd: 1.69
Skostorlek: 38 - 39
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: kanske de
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja det gör jag verkligen!
Tänker du på självmord: nej? aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: det gör dom säkert, haha nejmen, dom som tycker de säger det väl i sånafall.
Vilket shampoo använder du: olika, orkar seriöst inte kolla.
Vilken parfym använder du: just nu britney spears, men det blir lite olika där med
Vad är du rädd för: spindlar, mörker, mördare, typ
Gillar du att tvätta: nej, vem har det som hobby liksom?
Gillar du Berg-och-Dalbana: gillar och gillar, nej


SENASTE...

Film du hyrde: det var längesedan, köper mest filmer ja
Film du köpte: Till det som är vackert
Låten du lyssnade på: on the floor
Låten du hade på hjärnan: samma
Låten du laddade ner: jadu, ingen aning
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: öhm, kommer inte ihåg haha, dåligt minne, ao
Personen du tänkte på: ingen


FAVORIT...

Mat: kan jag faktiskt inte välja,
Låt: inte det heller. fan vad tråkig jag är!
Sak att göra: vara med vänner, shoppa, familjen,
Sport: ingen haha
Dryck: cola,
Kläder: det som är snyggt
Film: finns ju bara ett antal att välja på ju,
Bil: vem bryr sig?


ANTAL...

Gånger du varit kär: många haha
Gånger ditt hjärta brustit: aldrig trorja
Hjärtan brustit på grund av dej: jadu,
Gånger ditt namn varit med i tidningen: nån gång, har inte räknat
Ärr du har på kroppen: 1 på benet sen 5an typ


SENASTE...

Bok du läste: veckorevyn (Y)
Personen du fick mail av: blogg.se
Personen du fick brev av: brev? ja, skickar väl inte brev så där jätteofta.... men var väl sjukhuset eller nåt?
Personen du fick sms av: dig
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: varit till stan och köpt ett par skor
Var det kul: jorå, man ska väl inte klaga
Hur tidigt stiger du upp: det är olika,
Gillar du att slåss: det är väl inte en favorit direkt,
Vad ska du göra ikväll: sova, kolla på tv

Är du seriös: ja
Vad är du allergisk mot: broccoli fyfan
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: ibland så
Kan du stå på händer: det kan jag säkert om jag försöker
Favorit serie: kan inte välja,


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: båda
Gillar du ketchup: ingen favorit, men godare än senap
Är du glad nu: jadå
Var du glad igår: jajamen
Känner du någon som jobbar på sjukhus: det gör jag
Vad dansar du till: musik,
Stockholm är: en helt underbar jävla stad som jag ska flytta till nu
Göteborg är: också en fin stad
Kan du sjunga: folk säger de
Mer värt än guld: familjen
Spaghetti eller makaroner: samma sak typ?
Ett land jag helst vill besöka: grekland, cypern, spanien, italien, mm
Ska bli skoj: blir det nog
Ska inte bli skoj: men vad är det för frågor? palla haha
Sparar till: inget
Väntar på: inget
Pålägg som gäller: olika
Dagens dryck: cola, mm

 

 

 



Kommentarer
c.

sv: hihih :)

2011-07-11 @ 23:43:54
URL: http://carolinesjondin.devote.se
hanna ♥

tack så mycke :) ja, jag åker bort men kommer hem igen på torsdag, men då ska jag troligen sova hos pojkvännen då vi inte träffats på länge :(((, men jag lovar att göra din så fort jag kan, men ibland blir det lite dagar då jag inte har tid, förlåt!

2011-07-12 @ 00:00:29
URL: http://heaa.blogg.se/
Annica

Vi har samma skostorlek. ;D

2011-07-12 @ 00:10:50
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Anonym

sv: Oh vad då för skor?:D

2011-07-12 @ 14:19:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
camilla

Haha ¨så ska de vara, pengar e ju till för att användas eller hur?:P



jag ska jobba fram till 19 augusti:D

åå jag åt en royal sommarbär, skiiitgod:D vad åt du?:)



hur mår du idag?:D

pussar<3

2011-07-12 @ 17:08:20
URL: http://resanupp.devote.se
bortavidmolnen

skönt att du itne har så mycket ångest, de är så det skall vara!



blir det verl ige nbättre medtiden? det känns itne så just nu.. <3

2011-07-12 @ 20:54:45
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv C: Vad har du gjort för skoj i dag? :)



Det har åskat hela dagen typ, så har fått suttit inne jag, haha illa på ett sommarlov liksom, men hoppas på bättre väder i morgon så man kan göra nåt! :)

2011-07-12 @ 22:51:18
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Hanna♥: Vsg! :)

Okej, förstår det! Viktigt att träffa pojkvännen när man inte setts på länge! :) Förstår dig precis! :)



Okej, vad bra att du kan göra det! Super! :)

Förstår det kan bli dagar då du inte kan, men du får göra den när du känner att du har tid! :)



2011-07-12 @ 22:54:17
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Annica: Haha aha, okej :))

2011-07-12 @ 22:55:30
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lovisa: Det var ett par jättesnygga svarta klackskor! Vart supernöjd, så dom kommer jag använda mycket i sommar! :)

2011-07-12 @ 22:57:36
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Haha jo det är ju så :)



Okej! Det är nästan hela sommaren du jobbar då! Kul :) När var det du började ditt sommarjobb? :)

Åh gud vad god! Jag åt mjukglass med chokladströssel!



Jag mår jättebra tack! Hur mår du själv? :)



Vad är det du får göra på sommarjobbet? :D



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-07-12 @ 23:02:52
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv bortavidmolnen: Ja precis! Känns så skönt att vara utan den! Att varit så fast i mitt gamla beteende och att nu verkligen få leva som jag vill leva, så mycket ångesten har styrt mig, usch.



Aaw vännen, förstår dig. Jag trodde aldrig det skulle bli bättre när jag var sjuk, kändes som att det aldrig skulle bli bra, men det blir det! Jag lovar dig det. Du måste kämpa, för du kommer klara det! Kan jag klara det, kan du det också!



Kramar! <3<3

2011-07-12 @ 23:06:43
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0