Jag tänker inte på allt elände som har varit utan på allt det underbara som ska komma

Hej mina finisar! Hur mår ni idag? Jag mår bra, är inte speciellt trött heller som jag brukar vara haha, vad är det med mig? Kan ju iofs bero på att jag sov ut inatt! Så här skönt som jag sov inatt har jag inte gjort på länge! Intressant, haha!
Dagen då! Har inte gjort speciellt mycket idag egentligen. Läst har jag faktiskt gjort, och det händer inte så ofta, men idag så, då gjorde jag det! Så det var ju bra, annars ingenting typ, var rätt hängig trött i eftermiddags, orkade inte göra nånting, såna dagar finns ju också, då man helt enkelt inte har lust att göra nåt speciellt.

I dag fyller min morbror år kom jag på! Grattis Erik!
Får komma och hälsa på när du kommer hem från Stockholm, vi ska dit på onsdag kom jag också på haha! Vi ska hämta en soffa som står ute i min mormor och morfars gamla hus, och även hälsa på släkten! Ska bli skoj!

Vad har ni för planer inför veckan?

KRAM ♥






Sötbilden


Kommentarer
Lillan

Det är inte klokt hur mycket de där små djuren orkar bära egentligen.:)



Skönt att du fick sova riktigt riktigt bra. Brukar du inte sova bra?



Igår var jag deppig hela förmiddagen, men sen bestämde jag mej för att totalstäda lägenheten och det tog ett par timmar;)



Kramar♥

2011-07-26 @ 09:10:13
URL: http://patriciac.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Lillan: Haha nej, det är helt sinnes hur mycket dom orkar bära! :)



Ja, det var väldigt skönt! jo, jag brukar sova bra, men just den natten sov jag väldigt skönt!



Okej! Bra att städa lägenheten! Även fast det inte är så kul, så ser man ju skillnad och ett resultat! :D



Hoppas du mår bättre idag sötis!

Vad har du för planer inför dagen? :)



Puss och kram!! <3<3

2011-07-27 @ 11:31:14
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0