Gatufesten

Hej min fina vänner! Hur mår ni? Jag mår jättebra! Fint väder, och roliga saker att göra på dagarna, kan ju inte bli bättre!
Har ju varit in till Gatufesten ett par dagar nu, och det är ju verkligen super! En grej jag dock stör mig på är namnet Gatufesten, låter ju ganska... Aa vad ska man säga, Gatufesten liksom?? Jaja, det finns ju namn man kan undra över, men dom har lyckats bra med det iaf, har ju varit där i flera år, och det blir bara bättre och bättre för varje år, och det beror ju kanske också på att man blir äldre för varje år, ingen aning, men kul är det! :)
Vad har ni hittat på?
I morgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, men det visar ju sig, men på måndag ska jag nog vara med min kusin, så det ska bli skojjjjj! :)

Hoppas ni mår bra!! Kramar! ♥





Kommentarer
Twiggy

Låter som om du har ett väldigt bra sommarlov, mycket att göra hela tiden:)



Igår var jag och solade, sedan på kvällen skulle jag och pojkvännen se en show inne på Liseberg, men vädret blev så dåligt så vi åkte hem och kika på film istället.



Kramar

2011-07-10 @ 11:47:12
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Twiggy: Ja det har jag verkligen, fast jag tycker att det är kul när det händer saker, gillar inte att bara sitta hemma och inte göra nånting, men det lär nog bli så ett tag nu, eller så kanske man spontan gör nånting bara :)



Åh vad mysigt!! :)

Det var ju mindre kul att det blev dåligt väder, men mysigt med film också! Vad såg ni för någon? Jag kollade också på film igårkväll :)



Vad ska du göra i dag? :)



Kramar! <3<3

2011-07-10 @ 11:54:48
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0