Blixtar och dunder, fy f*n

Godkväll mina finisar! Hur mår ni? Jag mår kanoners! Var trött för typ en kvart sen, men det försvann tydligen haha.
Jo, bloggningen har väl inte varit super i dag om man säger så, men det har åskat och blixtrat hela dagen! Fy f*n vad jag hatar det alltså, usch! Jag blir rädd haha, sitter typ inne i ett rum och hoppas på bättre tider, typ. Inte kul, men det försvann efter sådär typ 5 timmar... Så det var ju bra.
Vad har jag gjort i dag då? Ja, varit hemma för det mesta och kollat ut i regnet. Alltså vad blev det för sommar? Men okej, det har varit rätt fint vissa dagar också, så jag ska inte klaga. Sedan när vädret tillät att bli bättre, så kollade jag på film, och åt godis, så det var ju mysigt.

Vad har ni gjort i dag? Antar att ni haft en roligare dag än mig iallafall, hoppas det!

KRAM♥





Kommentarer
Diana

usch, sånt väder är inge kul! :/ fast det KAN vara mysigt ibland...



sv: ja, vi tog sittplats, rad 15 :P det fanns 25 sittplatser kvar av 1500 när vi bokade ;)



ja, vi får väl hoppas det! :)



idag blev det en tur till "stranden" men jag badade inte, bara solade när solen inte var bakom molnen XD sen åkte vi tillbaka och fixade spexmiddag till föräldrarna :P efter det blev det ett kvällsdopp och allsång på tv ;)



ja, jag känner mig instängd... får typ klaustrofobi, om man kan få det i kläder? :o



bamsekram! <3

2011-07-12 @ 23:37:16
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Diana: Nej verkligen inte, inget mysigt väder att sitta ute i direkt, men kan vara mysigt när man sitter inne, som jag gjorde :)



Aha okej kul! Shit du, det var inte många kvar! Men tur att ni fick plats! :)



Vad kul! Haha ja, igår var solen inte direkt i centrum haha, men när den väl visade sig fick man ju passa på :D

okej, nice!! Jag såg också allsång igår :)



Jag förstår dig, jo det kan man nog kalla det, jag fick detsamma, riktigt jobbigt är det :(



Idag har jag varit och hälsat på pappas syster och fikade där, sedan for vi hem och jag hjälpte till att laga mat haha, sedan har jag inte gjort så mycket mer :)



Kramar!! <3<3

2011-07-13 @ 21:07:32
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0