Bakom molnen är himlen alltid blå.

Hej mina fina vänner! Hur mår ni idag? Bra hoppas jag! Jag mår bra, är lite trött bara, men annars är det bra!

Dagen har väl i mestadels gått åt till att kolla på tv om det som hänt i Norge, så jävla hemskt, så ofattbart egentligen att det hänt! Det ligger jättenära Sverige också, fy fan vad obehagligt, men att det är så många som dött, jag blir jätteledsen, har kollat på tv, läst tidningar mm, men känner bara att ju mer man läser, ju mer man får veta, desto värre blir allting. Såg nåt reportage om en kille som var med under händelsen, som klarade sig. Han hade fått ett skott i axeln, och låg nu på sjukhus, och kommer att klara sig. Men han berättade om hur allt var runt omkring, jag skakar bara jag tänker på det. Dessutom berättade han om att när han hade blivit skjuten av den här mannen som utfört det här bombattentatet, så hade den här killen gömt sig i ett tält, och den här mannen hade tydligen hittat honom, men han hade bönat och bett till den här mannen att få leva, och så sa han på sjukhuset att han trodde att antingen så kände mannen som utfört allting medlidnade av allt han gjort, eller så kände han att det inte var någon idé att döda killen, han kanske skulle söka efter en grupp eller så för att få fler dödade och spara tid. ÅÅHH! jag blir så ledsen och arg!

R.I.P alla som omkommit,
lider med dom drabbades anhöriga <3






















Kommentarer
Julia

aa fyfan .. blir oxå så jävla ledsen !!



sv:

Tack vännen jag hoppas det..<3



Tacktack, jaa verkligen ! :D



Hehe kompisar gillar vi !! :)



kramkram

2011-07-24 @ 22:27:11
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Julia: Ja verkligen :(



Ja, du kommer klara det!!! <3 :)



Haha ja det gör vi verkligen!! :D

Vad ska ni hitta på imorgon då? :D



Kramar!!! <3<3

2011-07-24 @ 22:33:03
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0